▲Otome oyunları nedir?▲

2.9K 44 10
                                    


Ehem, Ehem. Öncelikle hepiniz hoş geldiniz. Şimdi oyunlara geçmeden önce "Otome oyunları nedir?" sorusunun cevabını vermek istiyorum ki aklınızda soru işareti kalmasın.

Otome aslında "kız" anlamına gelir. Bu yüzden otome oyunları shojo, josei ve harem olarak hikayesi yazılır. Hepimiz animelerde görüyoruz zaten, o "KAWIII!!^^" dediğimiz kızlar hep hanım hanımcık, sevimli, iyi huylu, fiziği düzgündür falan. Ve tüm erkek karakterler ona aşık olur.

İşte otame oyunlarında biz bir kızızdır ve erkek haremimiz vardır. Ee tabi yakışıklı erkek olunca bizden hoşlanmayan kızlarda, arkadaşlarımızda ve bizi engellemeye kalkan başka karakterlerde olur.

Otome oyunu hikayesi, seneryosu temel alınarak video oyunu olarak oynanır. Bu yüzden genel olarak bu oyunlarda bir aşk ölçer olur. Oyunda bahsettiğim gıcık zorba kızlardan kurtulmaya çalışıp, erkeklerin aşkölçerlerini yükseltmeye odaklanınız. Her erkeğin kişiliği sevdiği sevmediği şeyler farklıdır ve ona ayak uyduramazsak aşk ölçer düşer. Yani konuşacağımız şeyleri yapacağımız davranışları kendimiz belirleriz. Seçimlerimiz çoğu zaman hikayenin farklı sonla bitmesini sağlar. İyi son veya kötü son gibi. Anlayacağınız üzere Otome oyunları aslında simülasyon oyunlarıdır. Aynı zamanda visuel novel denebilir.

Şimdilik bu kadar. Merak ettiğiniz şeyleri yorumlara yazarsanız elimden geldiğınce cevaplamaya çalışacağım. Keyifli okumalar~

Otome Games✔TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin