⇧Tanıtım videosu⇧
“Haraya Şehrine Hoşgeldiniz.”
Yeni lisenizde romantizm ve aşkı bulacak mısınız? Annenizin yeni işi onu bir ada şehrine götürdüğü zaman, dönem ortasında yeni bir okula geçiyorsunuz- ve kazanmaya kararlı olduğun bir fotoğrafçılık yarışması bitiminden hemen önce!
Girişinize layık bir konu arayışında, dikkat çekici dört gencin hayatına kapılıyorsunuz:
• Nagi, kentin en zengin ailesinin ikinci oğlu.
• Kouya, adaletle ya da intikamla suçlanan gizemli bir suçlu mu?
• Rui, iki hayat yaşayan bir futbol yıldızı.
• Sol, sırları repertuarına sahip bir müzisyen.Ancak son tarihiniz yaklaşırken, merceğinizin çerçevesi yalnızca birini yakalayabilir. Kim olacak? Ve derinleşen ilişkiniz hayallerinizi gerçekleştirmenize yardımcı olacak mı?
Güzel bir oyun. Tarzı olsun, karakterler olsun benim çok hoşuma gitti. Ama tek sıkıntısı senaryoyu pek akıcı yazmamıslar sanırım.Bazı yerlerde sıkabiliyor. Ama oynamaya değer.
▪KAREKTERLER▪
Ayara klanının evladı
2.yıl(okuldaki ikinci yılı
anlamında),Öğrenci konseyindeNagi, şehrin en nüfuzlu ailesinin ikinci oğlu. Soyu(yani ailesi) tarafından kısıtlandığını hissediyor, yine de kendi yolunu çizmeye çalışıyor.
Yaklaşmakta olan seçimlerde kazanacak mı, yoksa mirası onu geri mi tutacak?
İşine saygılı serseri
2.yıl, Disiplin heyetindeKouya serseri gibi görünebilir-ateşli saçlar, soğuk bir kötü bakış, bir düzine yara ve morluklar- ama uyanık adalet duygusu başka türlü söylüyor.
kendi kurallarına göre yaşamanın bir bedeli var, ancak ...Futbol fanboyu
2.yıl, futbol takımındao sadece bir yıldan beri haraya'da olmasına rağmen, zaten herkesin en iyi arkadaşı. Şehrin en iyi futbolcusu olarak biliniyor, ayrıca dolap otakusu(?). Sonunda tüm sırlar gün ışığına çıkar, ancak bir şekilde bununla baş etmek zorunda kalır.
Gizemli müzisyen
1.yıl, Edebiyat kulübündeVaiz adamın oğlu, Sol müzik ve resim yeteneklerini genç yaşından beri yetiştirdi. Melek ve şeytanın ikiside omuzlarında oturuyor, buna karşın asi ruhu veya yetiştirildiği ahlak arasında bir seçim yapmalı.