Sengoku döneminde.
Yeni bir ninja'nın ilk görevi… samuray ile birlikte kalmak!Konu olarak orjinal ve güzel buldum. Zaten bu oyun stüdyosu; güzel ve orjinal konular içeren, oynarken insanı bunaltmayan bir oyun sistemine sahip, oyunlar yapıyorlar.
Ama bu oyunda sevmediğim kısım: oynadığımız kızın aşırı beceriksiz bir ninja olması. Hadi anladım yenisin, acemisin ama bu kadarıda fazla. Sanki kunai tutmayı bile öğrenmemiş. Bunlar ninja olmadan sıkı bir eğitimden geçiyor olmaları lazım, bizimkini torpillemişler galiba. Zaten yakın arkadaşı lord tarzı bir şeydi.Diğer arkadaşıda onun gibi ninja ama ondan bin kat daha iyi. Bu ikisi koruyor lordu. Bu kadar onemli görev verilen birinin, bu kadar beceriksiz olması beni çıldırtıyor. Madem kunai bile fırlatmayı beceremiyorsun yallah köyüne!
Bu konuda biraz fazla sinirlendim çünkü; ninja kız gördüğüm için heyecanla oyunu indirmem ve karşılaştığım şeyin bu olması. Benim beklediğim daha güçlü bir karakterdi. Ya da en azından standart bir ninja bile olabilirdi...
▪KARAKTERLER▪
Bencil Samuray
"Gitmene asla izin vermeyeceğim."
Zalim ninja
"Seni yalnız bırakmak istemedim."
Nazik Lord
"Benim yanımda gülümse, şimdi ve sonsuza dek."
uzun yazıları çevirmeye üşendim soryy xndkjdk. Yarın okul var zaten iki dakika bir bölüm yazayım dedim hızlıca, bu kadar oldu.