Evet ilk oyunumuz love tangle. Açıkcası benim favori otome oyunlarımdandır kendisi. İlk önce kısaca hikayeyi anlatacağım sonrada karakterlere geçecegimm.
STORY
Kaleido Şehrinde yaban hayatı koruma konusundaki araştırmacı ve bilim adamısınız. Hikayeniz, nesli tükenmekte olan türlerden kurtarmak için yeni işyerinde, Kaleido Ulusal Hayvan Enstitüsünde yer alarak Lilac Court olarak adlandırılan lüks birçok daireye girdiğinizde başlıyor. Bir kez içeri girerseniz, pek çok yakışıklı ve olgun sakini tanıyorsunuz. Ardından iki erkek sana yaklaşır ve kalbinin üzerinde savaşmaya başlar. Kalbiniz titriyor gibi, rüyalarınızı birlikte kovalayabileceğiniz birini seçme kararı alacaksınız. Bir aşk üçgenin acı yumuşak düğümünü çözün ve en iyi adamınızı bulun!
CHARACTERS
Ryan Gray:"Seninle olduğumda herşeyi yapabilirim."
Bu karizmatik barmen, saray otelin barında çalışıyor. Size prensize, girişken bir yaklaşımla yaklaşıyor, ancak bazen sevdiği kızı becereme-ehem ehem için eğlenceli davranıyor. Beyefendi gülüşünün altında gerçek bir rüya görüyor gibidir. O Cody'nin ağabeyidir.
Cody Gray:
"Kimsenin seni benden almasına izin vermeyeceğim"
Bu ünlü, iddialı aktör kentte aşırı derecede başarılı oldu. İyimser ve biraz gururludur, ancak oyunculuğa karşı çok tutkulu. Bazenonu büyüleyen kıza biraz utangaçlık gösteriyor. O Ryan'ın küçük kardeşidir.
Nolan 'Arvin' Zarek: