Sadece biraz zaman öldürmek için bir oyun uygulaması arıyordunuz ve "Mystic Messenger" adlı bir uygulamayı dikkatinizi çekti. Onu açtıktan sonra, "Unknown" lakaplı biriyle sohbet edersiniz. Sizi stüdyo dairesine gitmeye ikna eder. Daireye girer girmez uygulamanız aniden cazip çocuklar ile sohbet eden gizemli bir gruba bağlanır !? Uzun sohbetten sonra, RFA adlı gizli parti planlama derneklerine katılmanızı rica ederler ...
707Gerçek ad: Saeyoung Choi
Diğer İsimler:
707
Luciel
Seven
Seven, Defender of Justice
God Seven
Hacker God
Lucky seven
Cat Abuser ( JuminTarafından)
Cat DadYaş:
Uluslararası: 21
Korece: 22(korede yeni doğan bebekler bir yaşında sayılır. Yani doğduklarında 1 yaşında olurlar.)Kan grubu: AB
Doğum günü: 11 Haziran
Burç: İkizler ♊
Din: katolik
Boy: 175 cm
Ağırlık: 69 kg
Göz rengi: Altın
Saç rengi: Kırmızı
Meslek: Hacker
Üyelik:
RFA
İstihbarat Teşkilatı GFXHobiler: Araba arama, yarış, programlama dilleri geliştirme
Akrabalar, vs:
Saeran Choi (İkiz)
Anne Choi707 (Gerçek adı Saeyoung Choi , Vaftiz adı Luciel Choi ) genellikle seven diye anılan Mystic Messenger'da bulunan Deep story karakterlerinden biridir. O, elini uzatabilecek her şey hakkında hızlı bir şekilde bilgi bulabilen bir bilgisayar uzmanıdır.
Çoğunlukla Seven, şanslı ve çok tuhaf bir kişilik sergiliyor. Sohbet odasında sık sık Yoosung'da şaka yapar, diğer üyeler (ve kendisi) eğlenir ve hemen her şeye tepki olarak bir dizi "lol" ile yanıt verir. Aslında, arabaları seven tipik şakacınızdır ve hack tutkusuna sahiptir.
Bununla birlikte, Mc Seven'in ilk izlenimi "gerçek" seven olmadığıdır. Sohbet odasının dışındaki ve mizahi cephesinin ardında, seven aslında oldukça depresif ve ciddi ve kendisine iyi bir şey olabileceğine inanmayı reddediyor. Yakınlarına giden herkesi tehlikeye atacağını düşündüğü için; bu onun geçmişi ve mesleğinden kaynaklanıyor. Bu korku, genellikle rota olayları sırasında, çoğunlukla Mc yi uzaklaştırmaya çalışırken ortaya çıkar.