Castiel
Castiel ile yakınlaşmak biraz zor (ve büyük ihtimalle herkes bunu fark etmiştir şimdiye kadar.) Onunla konuşmak ve ne düşündüğünü anlamak kolay değil ama yine de çok iyi biri. Müzik kulübünde. Kilosu 80kg, kan grubu 0(sıfır) negatif ve doğum günü 12. Ağustos'da.
Sevdikleri: Elekto gitarı ve köpeği Demon
Nefret ettileri: Emir almak ve Nathaniel
Burcu: AslanKarakteri:
Anlaşılması zor bir karakter. Rock müziği seviyor ve giydiği T-shirt'ü bir rock grubuna ait. Lysander ile yakin arkadaş. Bizimle dalga geçmeyi seviyor ve bunu açık açık yapıyor. Kendine özel espri anlayışı olan birisi ve bizim dediklerimizi beğenmezse çok kaba olabiliyor. Kendine bakabilen biri, yani kendi başına yaşıyor. Babası pilot ve annesi hostes ve bu yüzden pek evde olmuyorlar. Gitar çalabiliyor.
Tavsiyeler:
Nathaniel'i sevmiyor, o yüzden Castiel'in yanında Nathaniel hakkında kötü konuşmalısınız.
Rock müziği seviyor.
Köpeği Demon'u cok seviyor ve köpekleri, sakın kötü konuşma köpeklerle ilgili.
Emirlerden nefret ediyor, ona emir verme.
Cool kıyafetlerden hoşlanıyor. Kızlar kıyafetlerinizi ona göre seçin.(Sırf bunun yüzünden randevu kaçırmışlıgım var T-T)Lysander
Lysander'in kendine has ve tamamen güvendiği bir tarzı var. Az konuşan ve gizemli biri, bu özelliğinden dolayı onunla sohbet etmek zor bir is. Abisi Leigh ile şehirde yaşıyor. Ailesinin bir çiftliği var ve kırsal bir çevrede yaşıyorlar. Çiftlik hayatından hoşlanmadığı için abi kardeş şehire gelmişler. Kan grubu AB negatif ve kilosu 79 kg. Sırtında bir dövmesi var. (Benim aşık olduğum bir dövme -sapphre)
Sevdikleri: Moda ve Victorian dönemi
Nefret ettikleri: Peşin yargıya varan insanlar
Burcu: AkrepKarakteri:
Lysander sessiz sakin biri ve çok konuşkan değil. Kendisiyle ilgili pek bir şey anlatmaz. Başkasının arkasından iş çevrilmesini sevmez ve başkalarının dediklerini pek takmaz. Bide sakın başkaları hakkında dedikodu yapmayın veya kötü konuşmayın. Yoksa cıs.(Kötü anılarr dırırırım😔😔) (Bi saniye ben niye bunu karakter bölümüne yazdım. Neyse siz beni takmayın) Castiel gibi oda müzik ile ilgileniyor. Sahnede şarkı söylemişliği bile var ve bir grupta yer alıyor. Castiel ile yakın arkadaş. Çok unutkan birisi, her Zaman eşyalarını bir yerlerde unutuyor yada kaybediyor. Sonra gidip biz topluyoruz arkasını. Bir not defteri var, şarkılarını yazdığı.