Am auzit un zgomot puternic, m-am intors speriata, dar doua brate m-au tras repede in masina. Il vad cum cauta ceva sub scaunul soferului si nu inteleg de ce e asa speriat. Stau pe scaunul pasagerului,iar el intins peste mine. Scoate de acolo ceva negru si-mi zice:
-Uite pistolul, daca vine cineva tragi, nu ezita, e viata ta in joc. Nu iesi de aici, nu te misti. Lasa-te pe vine, incearca sa nu scoti sunete. Imi spune si imi da un pistol negru, rece si dur. Era serios si manios. Nu l-am mai vazut niciodata asa, imi era frica de persoana care tocmai s-a transformat de la bland la furios. Si-a scos pistolul identic cu cel pe care-l tin eu in mana.
Sunt speriata si nu stiu cum sa actionez, acum realizez ca sunt tinta unor psihopati cu arme, aud tot mai multe impuscaturi. L-am ascultat si m-am ghemuit langa scaun. Am lasat arma langa picioare si mi-am scos telefonul. I-am trimis mesaj lui Andu cu ce se intampla si unde ma gaseste. Am tastat repede un mesaj pe telefon si l-am lasat pe scaunul soferului. M-am asigurat ca nu e nimeni afara si am inceput sa fug departe de tot haosul, acum viata mea atarna de un fir de ata. Sper ca acei oameni sa nu ma vada, vreau sa ma gaseasca Andu. Alergam pe marginea drumului sperand sa ajung cat mai repede langa Andu, dar cred ca sansele mele sunt tot mai mici de reusita. Am obosit de la efortul depus, m-am asezat pe marginea drumului, tremurand si plangand. Daca e sa mi se intample ceva oricum nu mai conteaza, viata mea nu mai conteaza.
Stau pe marginea drumului afundanta in gandurile mele, fara sa mai fiu constienta de realitate, dar dintr-o data un zgomot puternic imi atrage atentia, ridic speriata privirea spre persoana care se afla acum langa mine.
YOU ARE READING
Credeam ca te cunosc...
RomanceIzabella, o fata de 18 ani care vrea sa iasa din monotonia in care a trait pana acum si vrea sa faca ceva diferit, sa lase mastile jos si sa-si arate adevarat sa fata. Dar oare cand da de o lume de care a auzit ca trebuie sa se fereasca va ramane ac...