Yeni Arkadaşlar

82 21 6
                                    

Deniz için: Rachel McAdams

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz için: Rachel McAdams

Alper için: Cody Christian

Cevdet için: Jason Segel

Bir müddet telefon çaldıktan sonra açtı.

-Alo? Alo? Kimsiniz Alo?

-...

Cevap yoktu. Umursayamayacak kadar bitkindi. Uyumak için yatağına doğru ilerledi yorgundu ve sabah bekleyen bir ceset daha vardı.

Salı Saat 7.30

Deniz yine her zamanki gibi zorla da olsa kalkmıştı. Hazırlanmak için boy aynasının önüne geçti. Sarı dalgalı saçları darmadağınık bir haldeydi; solgun yüzünü hasta gibi göstermişti. Biraz makyaj yapmalıydı. Herkesin güzel bulduğu ama ona göre abartılmış olan uzun bacaklarına baktı acaba ne giymeliyim diye düşündü. Penceresine yöneldi ve havaya baktı, havanın açık olduğunu görünce etek giymeye karar verdi. Üzerine ise bel hatlarını çıkaracak dar beyaz bir gömlek. Renkli gözlerini belli edecek bir makyaj yaptı. Mutfağa yönelmişti ki zamanın geçtiğini fark etti kahvaltıyı iş yerinde yaparım diye düşünerek evden çıktı.

İşe vardığında beyaz önlüğünü giydi, aşağı indi. Alper yine erkenciydi çok dinamik gözüküyordu. Altında bir mavi kot üstünde ise kaslarını cömertçe sergileyen gri tişört ve beyaz önlüğü vardı. Çok çekici duruyor dedi kendi kendine. Bu adam hiç uyumuyor mu acaba diye geçirdi bir an içinden. Eldivenlerini giyerken bu düşüncelerden uzaklaştı. Alper onu görünce gülümsedi ve:

-Günaydın Deniz. Sanırım akşam randevun var dedi muzdaripçe gülerek.

-Günaydın Alper. Neden öyle düşünüyorsun ki?

-Kusura bakma canım ama burada bu güzelliği takdir edecek kimse yok maalesef dedi cesetleri göstererek.

Güldüler Deniz Alper'in bu esprisinden hoşlanmıştı.

-Aslına bakarsan kahvaltı edecektim ama "Bay Ukala" işe başlamış bile dedi ve eldivenlerini giydi.

Alper bir an önce işe başlamak istediğini belli edercesine konuya başladı:

-Sarışın genç bir kadın muhtemelen 25-26. Oldukça zayıf göz altları ise morarmış. Kollarında morluklar var ancak kesinlikle şundan diyemem. Ceset kokusuna da bakılırsa üç günü geçmiş. Sen neler görüyorsun?

-Kadın bakımlı tırnakları pek uzun değil ki bu da ellerini sürekli temiz tutması gereken bir işte çalıştığını gösterebilir. Elleri oldukça kuru yüzünde ve teninde bu kuruluk mevcut değil. Belki de eldiven takıyor ya da hepsi yanılgı hadi işe başlayalım.

SAYIN NEŞTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin