|Dupa doua luni|
《Ramona》
Intr-un fel toate s-au aranjat.Ma inteleg din ce in ce mai bine cu Eric,suntem foarte apropiati.I-am cunoscut familia,efectiv ii iubesc mama.M-a primit cu bratele deschise,m-am simtit ca acasa.
Sorin...Sorin e bine.Eu sunt bine,dar noi nu suntem.Ne certam de mii de ori pe zi.Acum o luna,cand ne intalneam noapte tarziu in bucatarie ne provocam reciproc.In momentul asta e doar un strain care imi stie toate secretele.
Adina,pai ea e bine.Are o relatie cu Rares...sau nu are.Nu-i inteleg.Rares se tine si dupa Alina,Mihai se tine dupa Adina.Ambele sunt femei fatale si nu se lasa.Deci nu stiu ce sa spun despre ei.O adevarata incurcatura.N-am avut timp sa vorbesc cu Adina,inca nu mi-a povestit ce s-a intamplat cat a stat cu Rares.|10 aprilie|
-Deci sa inteleg ca asta e alegerea ta?Eric?ma intreaba Adina asezandu-se pe pat.
-Da,cred,nu stiu.
Ii raspund confuza si imi cobor privirea.
-Il iubesc pe Sorin...
-Du-te si zi lui asta,nu mie.
-Nu m-ai lasat sa termin.Il iubesc,dar ma enerveaza.Astept sa faca el urmatorul pas.
-El a facut 100,tu esti proasta si orgolioasa si nu vrei sa faci 1.Hotaraste-te odata:Eric sau Sorin?Ai lungit-o prea mult.Gandeste-te bine si alege.
-Nu pot.Cea mai grea alegere din viata mea,jur.
-Dupa pizza sau shaorma,face Adina o gluma.Uite,peste cateva zile e ziua lui Sorin,stai cateva zile singura si mediteaza la tot timpul petrecut cu el si cu Eric.Gandeste-te care dintre ei te face fericit.Am o idee.
-Uimeste-ma.
-Hai sa plecam cateva zile undeva,doar noi doua cum facem in vremurile bune.Te linistesti si tu si iei o decizie.
-Nu stiu ce sa zic.
Se ridica,ia o troler micut si incepe sa puna cateva haine.
-Il sun pe Eric sa-i spun,zic si pun mana pe telefon.
-Nu!Nu-i spune ca pleci.Daca te iubeste te cauta si daca ti-e greu sa alegi facem chestia cu ala bala portocala,care suna primu' ala e alesul.
Incep sa rad,ma dau jos din pat si o ajut cu bagajul.《Eric》
Ajung acasa tarziu.E sambata.Trantesc usa in urma mea.Aprind lumina.
-Ramona!imi strig iubita si imi arunc geaca pe canapea.
Strig de cateva ori,nu primesc niciun raspuns.
-Nu-i acasa!imi spune Alina iesind din camera.
-E aproape 1,pe unde umbla?
Imi iau telefonul si o sun.
-Sunt la munte,am plecat cu Adina cateva zile!imi raspunde in cateva secunde.
-Si de ce nu spui?
-Macar raspund la telefon.
-Apreciez.
-Ne strici vacanta,mai vorbim,imi spune Adina si inchide telefonul.
-Ce?De ce te strambi?intreaba Alina curioasa.
-Adina...
-Nu-mi spune.Ma calca deja pe toti nervii,Mihai vorbeste numai de ea.
-Mihai unde e?
-A plecat cu Sorin si dusi au fost.
-Aa.Voiam sa vorbesc cu el de majoratul lu' Sorin.
Alina isi da ochii peste cap si isi ia din frigider o sticla de apa.
-Nu-mi pasa,am surpriza mea pentru el.Nu fac la gramada.
-Iti place sa te culci cu el singura,nu la gramada,inteleg.
Sora mea s-a culcat cu Sorin,varul ei.Da,de mai multe ori chiar.Daca ar afla ale mama...|16 aprilie|
Zilele au trecut rapid.Seara am fost sa le iau pe fete de la gara.
-Aveati de gand sa mai stai?Era sa mor de dorul tau.
Ii spun Ramonei imediat ce o vad si o sarut scurt.Ma respinge subtil.
-Ce-ai iubito?o intreb.
-Ce?Nimic?N-am nimic.
Nu intelegeam de ce e asa agitata.Am lasat-o asa.Oricum nu ajungem nicaieri.Plus ca maine e ziua lui Sorin,organizam o petrecere si nu vreau sa apar ca prostu' fara iubita.《Ramona》
M-am trezit de dimineata.Am facut un dus,m-am imbracat lejer si am plecat la scoala fara sa-l astept pe Eric.Am plecat singura,trebuia sa ma gandesc bine la alegerea facuta la munte.Astazi aveam de gand sa fac ultimul pas.Termin cu minciuna.Sorin e un baiat minunat si merita totul,merita o fata fidela si singura.Nu una ca mine,indecisa si schimbatoare.O sa ma transform in fata aia pentru el.O sa renunt la Eric pentru el,pentru ca-l iubesc.
Mi-am aprins o tigara si mi-am scos telefonul din geanta.I-am scris un mesaj lui Sorin:
"Vreau sa fim ce ne-am propus.La multi ani,puiule!"
"Unde esti?Te-ai lovit la cap?"primesc raspunsul.
"Sunt in fata liceului."
"Ne vedem in 15 minute in fata laboratorului de chimie?"
"Te-astept acolo."
Am terminat tigara si am intrat.Am ajuns in clasa,m-am asezat in ultima banc,iar dupa 20 de minute telefonul meu a inceput sa vibreze.Am cerut voie la baie si am plecat spre laboratorul de chimie unde ma astepta Sorin.
I-am sarit in brate imediat.L-am strans tare,de parca nu-l mai vazusem de mult,iar el m-a sarutat cu blandete.
-La naiba cat mi-a lipsit asta!spune el intrerupand sarutul.
-Ti-am lipsit eu.
-Mult.Ce ai vrut sa spui mai devreme cu mesajul ala?
-Am vrut sa-ti spun la multi ani intr-un mod frumos.A fost inceputul cadoului tau.Diseara o sa-i spunem lui Eric tot si de maine o sa fim oficial impreuna, fara sa ne mai ascundem.
-De cate ori ai zis asta...
-Promit.Si mai am o surpriza pentru tine,dar o primesti tot atunci.
Imi musc buza involuntar.Ma saruta apasat si ma lipeste usor de perete.
Pune mana pe clanta usii laboratorului si ciudat e deschisa.Ma ia pe sus si intra cu mine in brate trantind cu piciorul usa.Ma aseaza pe birou si incepe sa ma sarute pe gat.Coboara incet.
-Stai!il opresc.Daca intra cineva...
-Nu vine nimeni.
Continua sa coboare, dar il opresc iar.
-Ramona, tu vezi cum arati?
-Mi e frica.
-Nu mai am rabdare, intelegi? Te vreau acum.
Isi da geaca jos apoi tricoul si se apropie din nou de mine.Uit tot ce am spus cand mana lui urca pe spatele meu desfacandu-mi sutienul.Hainele noastre zboara in cateva minute prin sala imensa.Buzele lui le ating pe ale mele cu brutalitate. Ma ridica si ma aseaza mai bine cu fudul pe catedra intinzandu ma. Imi trage blugii de pe mine, apoi urca prin saruturi la gura mea.
- Mi ai lipsit,imi sopteste.
-Grabeste te, il indemn si ii desfac cureaua cu repeziciune.
Corpul meu a luat o deja razna. Intra cu brutalitate si continua la fel de dur. Catedra scartaie din toate incheieturile, iar eu imi inghit cu greu suntele de placere. Sanii mei se lipsec de corpul lui accelerand placerea. Buzele lui imi atig gatul, iar capul meu se lasa pe spate. Apas cu degetele sub colturile biroului si imi las toata greutatea in maini. El ma ridica fara a intrerupe nimic si ma indeamna sa schimbam pozitia. Trec in picioare aplecata pe partea dreapta a biroului, iar el se aseaza in spatele meu si intra la fel de tare ca prima data. Se duce un razboi dur intre gura lui si umerii mei care se intensifica cu fiecare miscare.
Dupa mai bine de o ora in care n-am fost deranjati de nimeni clopotel imi acopera sunetul scos la final, iar el isi cere parca iertare primbandu si buzele pe spatele meu.
Ne imbracam rapid si iesim de parca nimic nu s-ar fi intamplat.Il sarut rapid si fug la ora.《Eric》
Sunt la clubul unde ii organizam majoratul lui Sorin.Primesc un telefon care parea sa fie urgent.Am vrut sa-l ignor dar suna fara oprire.Raspund:
-Da?
-Buna ziua!Eric Marco?Sunt domnul Goianu,directorul liceului.
-Da,eu sunt.Spune-ti!
-Am nevoie de numarul parintilor Ramonei Minulescu,stiu ca esti foarte apropiat de ea.
-De ce?S-a intamplat ceva?
-Da,trebuie sa discut cu ei despre comportamentul Ramonei.
-Parintii ei nu sunt din Bucuresti.Imi puteti spune mine si le voi comunica imediat.
-Te astept la liceu sa discutam si sa-ti arat niste imagini.La revedere!
-La revedere!
"Prima data cand Ramona intra in belele.In sfarsit!Aveam o iubita asa cuminte,parca ma plictisisem"imi spun in timp ce ma indrept spre masina.
In 45 de minute sunt la liceu.Bat politicos la usa directorului.Ma pofteste inauntru.
-Matusa?Tu ce faci aici?o intreb pe mama lui Sorin imediat ce intru.
-Eric,ia loc!imi spune directorul.
-Puisor,am venit aici sa vorbesc despre Sorin.
-Si eu am venit pentru Ramona,iubita mea.Nu inteleg ce se intampla,serios.
-O sa pice cam urat ce o sa va arat,mai ales pentru tine Eric,daca spui ca sunteti impreuna.
Imi spune directorul si incepe sa caute in calculator ceva.
●
●
●
CITEȘTI
Simplu○Complicat
Romance●Cat de departe poti sa ajungi cu minciuna?Iar cand iese la iveala tot ce ascunzi cum procedezi? 《Citeste si vei afla》