Ajung la adresa trimisa de Clara si o vad ghemuita pe o banca.
-Esti bine? O intreb cand ajung mai aproape , apoi ma aseaz pe banca.Povesteste-mi ce-ai patit,adaug dupa cateva minute vazand ca nu raspunde.
A inceput sa-mi povesteasca despre parintii ei foarte autoritari si despre cum "evadase" cand ei dormeau.
-Unde a fost petrecerea asta?
-La un baiat de a 12a...
-Nu-mi spui tot,omiti ceva.Ai baut?Mirosi a vodka.
-Nu,asta e tot,spune balbaindu-se.
-Clara,nu m-am nascut ieri.S-a luat cineva de tine?Ti-a facut cineva ceva?
Da din cap in semn de "da",apoi incepe sa planga din nou.Ma apropii mai mult de ea si i strang in brate.Se linisteste.
-Hai sa te duc acasa.
Dau sa ma ridic de pe banca.
-Nu!obiecteaza ea. Fata ei e atat de aproape de a mea.Buzele mele le cer parca pe ale ei,ii simt respiratia mentolata si ma dau putin in spate.
Ghidata de un impuls probabil isi lipeste buzele de ale mele rapid, dar eu ma retrag.Se ridica tacuta si rusinata.Nu mai scote niciun cuvant.Dupa 15 minute de tacere apasatoare Sorin sparg gheata.
-Te simti bine?o intreb pe Clara punandu-i mana pe picior.
Ma simt prost ca am respins-o,doar ca totul e asa perfect cu Ramona,nu vreau sa stric o relatie stabila cu o persoana pe care o iubesc pentru o fetita care nu stie inca ce vrea sa faca cu viata ei si pe care o vad doar ca pe o buna prietena.
-Nu vreau sa merg acasa.
-Parintii tai o sa-si faca griji.
-Mereu am facut ce au vrut ei...
-Ai 16 ani,e si normal.
-Nu m-am imbatat niciodata.
-Nici nu o s-o faci,te duc acasa.
-Hai sa mergem undeva sa mai vorbim,vreau sa ma descarc.
Ma gandesc putin,apoi ii dau un raspuns afirmativ.
-Aleg eu locul,spune entuziasmata.
Ma ghideaza cateva minute si ajungem in fata unui club.
-Mergem?intreaba entuziasmata.
Bause,mirosea a bautura de la o posta,iar eu trebuia sa o duc acasa.
-Nu.Rasucesc cheia in contact.In secunda 2 ea ma trage de mana.
-Nu pot sa merg acasa,daca o sa ma vada ale mama asa nu o sa mai ies din casa in viata mea.
-Daca stiai ca nu trebuie sa bei,de ce ai baut si de ce ai placat de acasa fara sa le ceri voie?Ai inca 16 ani...
Nu ma lasa sa termin.Degetul ei se aseaza pe buzele mele,urmat de gura ei care ma atrage intr-un sarut interzis.Devine din ce in ce mai rapid,incerc sa ma retrag,dar ea nu-mi da voie.Isi desface centura si se urca peste mine.Imi ia mainile si le pune pe fundul ei continuand sa ma sarute si indemnandu ma sa le misc.
-Ramona,stai,spun fara sa-mi dau seama.
Si cand sarut alta fata ma gandesc la ea.Sunt legat de ea cu sufletul si trupul.Ma simt ca si cum Ramona mi-a pus lacat la tot si a aruncat cheia.
-Inceteaza sa te mai gandesti la ea!imi ordona Clara.Chiar imi place de tine.
-N-am cum.O iubesc,Clara,n-am timp de copilariile tale.Vreau o relatie stabila,m-am saturat de aventuri,plus ca ai 16 ani.E imposibil sa existe ceva intre noi.
Deschide usa si coboara din masina furioasa.Cobor si alerg dupa ea,o prind de incheietura,iar ea incearca sa se elibereze.
-Te duc acasa!ma rastesc la ea.
Nu apuca sa-mi dea replica, ca telefonul meu incepe sa sune.Pe ecran apare numele Ramonei.
-Raspunde-i iubitei tale,nu-ti mai pierde timpul cu copilariile mele.
-Tu stai!ii spun,o prind mai bine de incheietura,apoi raspund:Da,iubito!O vad pe Clara cum isi da ochii peste cap si se stramba in toate felurile posibile.
-Unde esti?
-Am iesit sa-mi iau tigari,ma intorc in jumatate de ora.
-La ora asta ti-a venit de tigari?
-M-am trezit sa fumez si nu mai avem.
-Mhm,bine.
-Culca-te ca vin si eu imediat.Te iubesc.
Imi inchide telefonul fara sa-mi raspunda.Stia sigur ca o mint.Cine naiba se trezeste la doua noaptea si se duce fix dupa tigari?!
-Ce scuza proasta ai gasit.
-Termina-te si hai la masina.
-Nu merg,spune si se azeaza pe asfalt.Eu pot sa stau aici pana dimineata,tu ai termen,in jumatate de ora esti acasa.
O ridic cu greu in picioare.Deja imi face o mie de nervi cu figurile adolescentine.O iau pe sus si o duc la masina.Ii pun centura si ma grabesc sa urc la volan.Vrea sa coboare ,dar o prind rapid de mana.
-A,bine.Sar mai tarziu,spune ea incercand sa para serioasa.
Ajungem in fata portilor inalte si ezita sa coboare.Incepe da rada fara motiv.
-Ce ai?Ce e asa amuzant?
-Mi-e rau,spune printre hohotele de ras.
Lasa capul in jos si vomita toate lichidele baute in seara asta.
-Puteai sa deschizi usa.
Isi ridica privirea si se uita fix in ochii mei.
-Bine,nu te duci acasa in starea asta,adaug cand o vad alba la fata.
"O sa fac cea mai mare prostie din viata mea."imi spun in gand.
Pornesc si o duc la apartament.Incerc sa o strecor pe Clara in camera lui Mihai si ma trec toate caldurile cand o vad pe Ramona dormind pe canapea.Ii fac Clarei semn sa faca liniste si o indrum spre camera lui Mihai.
Le spun Alinei si lui Mihai sa se duca sa doarma in camera mea,fiind dupa somn nu pun intrebari.O bag pe Clara in pat si astept cateva minute pana adoarme.Sting lumina si inchid usa in urma mea.Ma asez langa Ramona pe canapea.Ma simte imediat si se aseaza in bratele mele.Ofetz usor,inchid ochii,dar fara sa incerc sa dorm.
Ce o sa fac maine cand se trezeste Ramona si o vede pe Clara?Ce ii zic?
"Pai...m-am trezit la doua,m-am dus sa-mi iau tigari si ...si am gasit-o pe Clara pe drum si ce-am zis :Hai s-o iau acasa!"
Ce scuze proste gasesc...
●
●
●
CITEȘTI
Simplu○Complicat
Romance●Cat de departe poti sa ajungi cu minciuna?Iar cand iese la iveala tot ce ascunzi cum procedezi? 《Citeste si vei afla》