•43•

1.9K 189 16
                                    

Snažila jsem se zvednout, ale ucítila jsem ostrou bolest v kotníku. Začaly mě pálit slzy bezmoci. Představa, že můj krátký život skončí takhle, mě přiváděla myšlenkami na mou rodinu a přátele. Nestihla jsem toho tolik a ani nepoznala žádnou lásku. Zato srdce na dvě půlky zlomené máš.

Ve chvíli, kdy jsem měla pravděpodobně zvrtnutý kotník, stál nade mnou děsivý pes a Remus se svíral v křeči jsem si uvědomila, že jsem se chovala jako husa. Myšlenka, že mě Sirius podvádí s Lily byla absurudní a nechutná. Vždyť Lily by mi nic takového neudělala. Měla Jamese a i když se tvářila, že s ním nechce být, tak bylo nad slunce jasné, že jednou budou spolu krásný pár. Vždyť Siriuse to naše rádoby chození muselo taky unavovat. Poprvé neměl kontrolu nad svou holkou, na které mu asi záleželo, když s ní pořád byl.

Proč jsem tak vztahovačná a přecitlivělá? James se na mě otočil a černý pes nade mnou ztuhl. Já to fakt řekla nahlas.

Hrozně moc jsem chtěla Siriusovi všechno říct a taky se mu omluvit.

,,Siriusi odnes ji do bezpečí!" zakřičel Jamese a díval se někam za mě. Otočila jsem se ale nikdo tam nebyl. Pes udělal pár kroků k Jamesovi a vypadalo to, jako by zavrtěl hlavou. ,,Jak chceš," James vstal a přišel ke mně. ,,Musíme zmizet, ale potřebuju, abys spolupracovala," pronesl pevným hlasem a já se zmohla jen na přikývnutí.

Potkala jsem ho ve sprše✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat