První, co jsem ucítila, když jsem otevřela oči byla prudká bolest hlavy. Ležela jsem na posteli a nebyla si schopná vzpomenout, kde to jsem. Začala se do mě dostávat panika. Pronikala až do konečků prstů. Nemilosrdně se mnou cloumala a našeptávala mi ty nejhorší hrozby. Chtěla jsem zavolat o pomoc, ale na to jsem měla příliš vyprahlo v ústech.
Matně jsem si vzpomínala na moji noční můru, kde byl James, Remus a velký, černý pes. Při ohlédnutím na tu hrůzu, která se tam odehrávala se mi ježily chloupky na zátylku. Vybavil se mi obrázek Remuse, který se klepal a vydával bolestné steny. Na obrovské zvíře, které mě málem zabilo a na Jamese, který se proměnil na jelena. Všechno ostatní jsem měla v mlze.
Pokusila jsem se posadit, ale mé ztuhlé tělo se nedokázalo pohnout. Začínala jsem se orientovat. Poznávala jsem nemocniční lůžka a noční stolek, na kterém ležel kus čokolády. Co dělám na ošetřovně?
,,Clary?" zasípal někdo a já se zprudka otočila. ,,Siriusi?" vydechla jsem a snažila se vybavit, co se naposledy stalo. Hádka, útěk do lesa a pak ten sen.
Měl ruku v sádře, roztržený ret a obrovský škrábanec na tváři. ,,Proboha, co se ti stalo?" Už se nadechoval k odpovědi, když k nám docválala madam Pomfreyová a začala mě zasypávat otázkami ohledně toho, jak se cítím. Sirius mezitím nepříčetně hleděl do zdi.
Když ošetřovatelka odešla, uzavřel se do sebe a odpovídal úsečnými větami. Měla jsem chuť to z něho za každou cenu dostat. Nastalo mezi námi dlouhé tíživé ticho, když do místnosti vtrhli tři chlapci.
Jejich obvyklé úsměvy vystřídal vážný výraz a jiskřičky v očích jakoby pohasly. Všichni vypadali pomláceně a jejich modřiny se nedaly přehlédnout. V půlce cesty k Siriusovi se zastavily a dívaly se vzájemně do očí. Slova v ten moment zřejmě nestačila. Připadala jsem si jako mlha. ,,Může mi tady někdo říct, co se to u Merlina děje?" prolomila jsem ticho a všechny pohledy se stočily ke mně.
---
Po skoro týdenní pauze jsem zpět. Omluvy jsou zbytečné, důvody nepatřičné.
Snad se kapitola zalíbila :3.
ČTEŠ
Potkala jsem ho ve sprše✔️
FanfictionCo když se upjaté mrzimorce, Clary Burksové, stane nevídaný trapas? Pro někoho, by mohla být srážka ve sprše s jedním z Pobertů úžasný zážitek, ale pro Clary to není žádná procházka růžovou zahradou! Ještě ke všemu je to Sirius Black. Ten, který od...