•50•

1.9K 187 53
                                    

Stála jsem na chodbě se založenýma rukama a snažila se tvářit vážně. Ve skutečnosti se mi rozbušilo srdce. Už tak dlouho jsem nestála naproti němu a nedívala se do jeho tmavých očí. Pociťovala jsem strach a napětí z toho, co bude následovat, ale zároveň jsem byla za tuto situaci ráda. Na srdci mi ležel kámen. Potřebovala jsem to vyřešit. ,,Co to mělo znamenat dvanácteráku?" protrhla tíživé ticho Olívie a zazubila se na oba kluky.

James otevřel pusu, ale Sirius ho uzemnil pohledem a tak ji s hlasitým mlask zase zavřel. Přistoupil dva kroky blíž ke mně, ale pořád si držel odstup. „Moc se omlouvám, je to prostě James," pronesl klidně a hodil zlostný pohled po Jamesovi, který se už tlemil jako nějaké pako.

„V pořádku. Jen by mě zajímalo, co to bylo za básničku. Protože JESTLI KE MNĚ JAMES NĚCO CÍTÍ, tak..." zvýšila jsem hlas a podívala se na kluka stojícího opodál. „Panebože, ani náhodou Clary," skočil mi do řeči James. ,,Ano Jamesi, mě to taky zajímá," řekl Sirius, který se snažil zadržet smích a neposedné jiskřičky v očích. Jamesovi v sekundě úsměv z tváře zmizel, ale snažil se to zamaskovat úšklebkem. ,,Já nejsem autorem té básničky. Ale Sirius nám něco jako básničku opakoval celý den." Sirius v tu chvíli zrudl a já si založila ruce na hrudi.

„Tys mi složil básničku?" pozvedla jsem jedno obočí a jízlivě se pousmála. „Ano moje Clarynko. Máme přeci půlroční výročí," oplatil mi to pichlavou poznámkou a spiklenecky na mě mrkl. „Nechodíme spolu tak dlouho," řekla jsem nechápavě. „Nepočítám to od začátku našeho vztahu, ale od toho, co jsme se potkali ve-," „Ticho!" vypískla jsem a cítila, jak se můj obličej barví do ruda. ,,Copak?" zeptal se Sirius starostlivě. ,,Okamžitě mi řekni tu básničku!" chtěla jsem odvést pozornost.

Byla to asi má největší chyba v životě. „Doufal jsem, že tohle řekneš," Sirius si trochu poodstoupil a odkašlal si.

,,Ach Clary Clary na rukách tě ponesu i kdybych měl zemřít hlady!
Tak se neboj a ukaž mi své vnady.
Jsem prašivý pes,
zradil jsem tě a pak z tebe slez.
Chtěl bych tě znovu na TOM MÍSTĚ potkati,
zlíbat tě a později mít s tebou děti.
A i když se to nerýmuje Clary,
já Sirius pro tebe zemřu hlady!
Jsi jen má a já jsem tvůj, spolu budeme mít velkým dům.
Miluji tě Sirius."

----
Ano, opravdu jsem v pořádku.

Potkala jsem ho ve sprše✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat