Dimineaţa, New York.
Orele 10:30 AM
Mă aflam într-un apartament de lux, în New York făceam somnul de frumuseţe, părul îmi era răvăşit, mă zvârcoleam pe o parte şi pe altă încercând să dorm, până aud un zgomot care mă deranjat - Domnişoara din pădurea adormită, când mai are de gând să doarme? era vocea lui Damon, se aflase în living, probabil era cu Alex, deoarece aud un bâzâit. -Aşteaptă să vină prinţul? ai adăugă Damon ironic.
Mă trezesc destul de nervoasă, deschid uşa din cameră, lasă-mă să dorm, idiotule! am strigat eu nervoasă către Damon şi mă duc la somn. - S-a trezit prinţesa, e destul de nervoasă în dimineaţa asta, adăugă Damon lui Alex.
Damon, era destul de prost când era mic, când s-a mutat cu părinţii lui în America, s-a maturizat destul de mult. Avea un păr negru, cu reflexii de curcubeu în el că penele de cioară, fiind "precum lichidele, prea moale şi prea fin pentru a fi par uman". Ochii care sunt negrii, "fără fund şi plini de lumini ciudate" şi senzaţia de a "umple universul" El are o frumuseţe întunecată, graţie şi senzualitate care atrag femeile spre el ca moliile la flacăra cu un zâmbet fermecător, sexy.
Închid uşa nervoasă, mă las moale pe canapea cu speranţa că adorm din nou, nu am reuşit deoarece razele soarelui ajungea în camera mea, aşa că stau întinsă pe canapea cu gândul la Damon. - Ce papucii mei fac, Robert e mort ar trebui să plâng după el, să merg la mormântul lui şi să îi spun că-mi pare rău, că nu trebuia să plece aşa, iar eu stau într-un apartament cu doi tipi şi mă gândesc la ăla care nu-l suport? făcea referinţe la Damon, deoarece în timpul călătoriei din România - UŞA, filtra cu ea, din când în când se uită la Irina cu o privire destul de fermecătoare şi un zâmbet destul de dulce şi ironică în acelaşi timp. Adevărul este că părea destul de sexy, când avea privirea aceea.
- Las-o să doarmă, Damon. Începuse Alex să-i spune lui Damon, în timp să ia limbricul să-ţi toarne cafeaua. Alex chiar dacă o iubea pe Irina, din clasele mici, avea un comportament destul de calm, stabil şi serios când vorbea cu o persoană, el venise în România împreună cu Damon, ca să o ia pe Irina cu ei în America, dar din păcate, a găsit-o pe Irina într-un moment nepotrivit, asta fiind cu "Robert în pat". Îl deranja faptului că toată scena petrecută în aceea seara, chiar şi de moartea "misterioasă" a nemernicului de Robert, vine asupra lui, dar Alex nu avea nicio picătură de vină în treaba asta. Damon îl priveşte destul de surprins, la apărarea Irinei. Întoarce capul spre uşa camerei unde Irina era instalată, să întoarce înapoi cu privirea la Alex, vede că Alex e plecat cu gândul la cafea îţi ia un măr, îl muşca destul de lent şi uşor, îţi pună mărul pe masă şi pleacă către camera Irinei.
Ajunge în faţa uşii după începe să bate uşor şi rar, Irina era plecată în visele ei. Damon bate pentru a doua oară, de data asta mai des "Intra" ce aude din încăpere. Te gândeşti la lup şi dai de lup, Irina spera să fie Alex... dar s-a înşelat fiindcă era Damon. Închide destul de uşor uşa camerei - Dormi întreabă el, cu speranţa să nu fie dat afară în funduri. - NU MĂ LAŞI SĂ DORM, EŞTI UN NESUFERIT ! ţipă Irina ca dintr-un tun. De ce dai vina pe unul ca mine, când văd că stai bine lejeră pe canapea privind draperiile alea, şi poate le tragi şi tu ca să intre razele soarelui în cameră, dacă tot îl priveşti de o jumătate de oră. spune Damon serios, dar stilul lui de-a vorbi începuse să fie amuzantă. Încep să zâmbesc un pic. Privirea lui mă făcuse să mă rătăcesc în ea. şi mai adăuga
CITEȘTI
Într-o seară s-a schimbat totul
Teen FictionEu sunt Robert, dorinţa mea e să mă simt liber şi iubit în felul meu. Oare Robert îşi găseşte libertatea dar şi fericirea interioară? Totul începe la o simplă alegere, iar alegerea îl schimbă radical viaţa.