Kate povesteste:
Doamne.. nu am mai trăit o asemenea momente si trăiri in viaţa mea, seara trecuta. Am asistat la o crima destul de neaşteptată, a fost o vreme rece si friguroasa iar lucrurile nu prea erau aşa cum planificasem noi. Era intuneric peste tot, ma simţeam ca într-o carcera. Stiu ca la un moment dat a venit cineva in urma noastră si a reuşit sa vine si s-a oprit la usa intrării din cabana accea si a început sa traga. Norocul meu, a fost ca reuşisem sa vad cine e acela. Era Alex, nu stiu cum dracu a reuşit sa vine in locul acela, dar era destul de grav. Damon, e cel mai ciudata persoana care am întâlnit-o vreodată trebuie sa fii foarte atent cu el. Am plecat cu el după ce am lăsat patru persoane pe podeaua rece a cabanei si am plecat departe de zona accea, Damon a pus o eticheta pe pieptul unui mort nu văzusem ce scria pe accea eticheta dar aflasem de la Damon după ce ne-am dus sa sărbătorim pentru ceea ce se întâmplase. La acel restaurant in care am ajuns cu Damon, hotăram sa luam micul dejun chiar daca era 4:30 AM, privirea lui era destul de schimbata si relaxanta, e un ciudat va spun. Eu eram surprinsă si mirata de ceea ce văzusem cu doua ore in urma. El mi-a spus totul la acel mic dejun.
Damon întrece si întunericul la ce vedere buna are, înainte sa ajungă la cabana accea era convins sute la sute ca îl va omorai pe Robert, dar in momentul in care fata accea ti s-a deschis usa, s-a schimbat totul. S-a bătut cu Robert pana la atârnat de un cuier de perete si îl ţinea cu toată puterea sa se auzi o maşină destul de aproape de cabana accea si la un moment dat motorul e neauzit subtil, un misterios se apropie de cabana noastră, usa fiind deschisa. Accea persoana sa razimă cu greu pe usa de la intrare si exclama:
- Trădătorule, m-ai înşelat... nemernicule. Spune tipul acela, in timp să-ţi pregătise arma de la spate si începu sa apese pe trăgaci. In clipa accea un bătrân care apăruse din senin e împuşcat de tipul de la usa intrării si a mai tras in alţii doi. Un băiat si o fata, dar din fericire păreau ca sunt răniţi iar inima inca mai bătea precum un ceas. Erau nevinovaţi, de fapt toţi erau.
In clipa accea Damon sa înfurie si scoate arma din sold in fata lui Robert se îndepărtase arma spre usa si apese pe trăgaci, in accea clipa se afla a patrulea om căzut la podea. Dar surprinderea mea a fost ca îl salvase pe Robert. Nu îl omorâse nicidecum pe cel care trebuia să-l omoară cu adevărat ci pe... nu mi-a venit sa cred ca a făcut aşa ceva, mi-a spus numele de doua ori. L-am întrebat pentru a doua oara: Damon, daca nu l-ai omorât pe Robert in timp să-l ţineai atârnat in cuierul ala mic, atunci in cine ai tras? Pe cine l-ai omorât?
Damon bea uşor din paharul de vin roşu ma priveşte surprinzător ridicând o sprânceană si îmi raspunde.
- Pe cine l-am omorât? Pe psihopatul ala, de Alex. Si nu numai ca l-am omorât dar l-am lipit o eticheta pe pieptul sau. Ştiam ca nemernicul ala va venii după noi la cat de psihopat era iar aceea eticheta se afla câteva cuvinte. L-am întrebat Ce? Cu excepţia ca eu voi pleca din oraşul ala... Voiam sa stau departe de tot, voiam sa revin in America fara sa mai aud de Damon sau de Robert...
- Vinovat pentru aceşti oameni nevinovaţi care sufletele lor a plecat din trupurile lor. E acest om pe care s-a sinucis din cauza faptului ca l-a omorât pe aceşti oameni nevinovaţi, stand asta s-a hotărât ce sa omoară decât sa ajungă la puşcărie si sa sta o veşnicie in puşcăria poliţiei. Spune Damon, in timp ce zâmbea la Kate...
CITEȘTI
Într-o seară s-a schimbat totul
Teen FictionEu sunt Robert, dorinţa mea e să mă simt liber şi iubit în felul meu. Oare Robert îşi găseşte libertatea dar şi fericirea interioară? Totul începe la o simplă alegere, iar alegerea îl schimbă radical viaţa.