Robert si Simona

43 7 0
                                    

După mica conversaţia între Robert şi Simona, cei doi prieteni intrase în cabana însoţit de Simona. Alison dormea profund în seara accea, dar Simona nu dormise deoarece încercase să citească ceva în micul living dar nu putuse deoarece gândurile să duceau către Robert. Cei trei au ajuns în casă, între timp Simona îl ia uşor de mâna lui şi îl întreabă.

- Robert, cine e asta care e cu tine? ŞI ce faci aici? Spune Simona, îngrijorată datorită faptului că ştia că el trebuia să fie în puşcărie.

- Nu eşti fericită? Şi plus, el e Cosmin prietenul meu apropiat. Spune Robert în timp ce îl arătă cu mâinile spre Cosmin care cercetă atent cabană.

- Ba da iubitule, chiar sunt foarte suprinsa. Dar cum ai... Simona se oprise deoarce îl văzu pe Robert cum îşi schimbă înfăţişarea care arată ca şi cum ar spune că nu e momnentul acum.

Cei doi îndrăgostiţi se oprise din convertatie pentru a-l instala pe Cosmin în cabana lor. După ce Cosmin s-a făcut văzut şi s-a cunoscut pe iubita lui Robert. Din cauza faptului că afară se întunecaseră Cosmin datea semne de oboseală, voia ce să culce. Simona îl lase pe Robert ce bea cafeaua liniştit din cauza faptului că era obosit iar ochii lui erau destul de roşii, aveai senzaţia că a plâns ore-n şir, nu ştiu din ce motive dar Cosmin e condus de Simona într-o cameră destul de mică, nu era al ei şi nici a bunicului ei. Era camera lui Alison, Simona, o observă pe prietena ei cum se învârtă în stângă-n dreapta din cauză că nu poate dormi şi îl priveşte pe Cosmin şi îl face semn că şi când i-ar spune că aici e locul de dormit. Cosmin avea o înfăţişare destul de suprinzatoare şi exclamă destul de mirat la Simona, Dorm aici, lângă ea? Şi Cine e ea? Simona da din cap aprobator, spunând în şoapte că e prietena ei şi că în vis e cu prinţul pe cal; Din cauza oboselii Cosmin e detul de surpinzator pentru că nu-l văzuse în viaţa lui pe aceste două fete accepta ce să aşeză lângă Allison pentru a se odihni, sa da jos de haine şi se aşează lângă ea uşor şi o înveleşte deoarece era dezvalita şi o pupe pe obraz. Simona îl face cu ochiul lui Cosmin şi îl face semn ce se calmeze şi ce să odihnesca şi îl şopteşte un noapte bună.

E drăguţ băiatul, poate o cuplez pe prietena mea cu el, îşi spune Alison în gând, îndreptându-se spre living, dar observă că Robert nu se mai afla acolo aşa că se duce în camera ei. Când ajunge acolo în paşi repezi îl văzu pe Robert cum pregăteşte destul de drăguţ şi uşor patul pentru a se culca, bineînţeles nu singur ci cu Simona. Ea îl priveşte cu un zâmbet pe faţă şi se îndrepte spre el şi îl smulge pernă şi o aruncă în pat, după îşi manangie pe obrazul lui şi răsuflă uşor aproape de privirea lui, voia să-l sărute dar se abţină şi îl sărute pe obraz uşor, Robert răsuflă şi el şi şopteşte la urechea ei.

- Iubito, mă aflu în braţele tale, sunt eu. O să discutăm tot ce s-a întâmplat mâine. Acum trebuie să facem patul împreună, Bine? Spune Robert, cu o privire serioasă şi atrăgător, mirosea destul de puternic şi frumos parfumul lui. Dar Simona observă că numai pernele trebuie ce fie puse în ordine în pat, aşa că face un semn neaprobotor, ca şi când ar refuza să facă patul, îşi ia uşor mâna lui de palma ei, respire uşor privindu-l, îl priveşte în ochii lui destul de blândă şi uşor, el se adânceşte în ochii ei şi o trage uşor către el şi se apropie cu buzele de privirea ei şi o sărute uşor ochii ei, după uşor pe obraz şi o sărută tandru pe buzele ei, după câteva mângâieri uşoare pe obraz şi pe tot corpul ei, ea începu să simtă plăcere şi pasiune. Îl aruncă uşor pe Robert şi se aruncă şi ea pe el şi începu ce-ţi facă plăcerile doar o secundă au fost întrerupt de Robert deoarece voia să ştie unde se afla Cosmin, Simona îl răspunde că doarme în pat cu Allison, Robert o sărută uşor pe buzele ei, realizase ceea ce îl spusese Simona mai devreme, dar nu era timpul ce facă pe avocatul şi continue plăcerea şi dorinţa să facă dragoste cu ea, Între timp adorm îmbrăţişaţi unul lângă altul, Robert nu aţipise aşa că o verifica pe Simona dacă a adormit, dormea profund în braţele lui iar el o sărută tandru pe frunte după care îşi închide uşor ochii, spunând: "Multumesc pentru că toate lucrurile sunt puse la punct, şi mă aflu intra-davar acasă, Ţie, Dumnezeule, îţi mulumesc"

Într-o seară s-a schimbat totulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum