O moarte imprevizibilă.

61 7 1
                                    

Era o dimineaţă de aprilie, soarele începu se radieze în fereastră camerei mele. În mijlocul camerei se afla un pat dublu şi două noptiere în stânga una-n dreapta, era o cameră mică dar frumoasă, plecasem de la Cosmin după o discuţie lungă somnul mă cuprinseseră aşa că îl scuz pe prietenul meu pentru a mă la casa mea. Eu intr-adavar am stat împreună cu Cosmin în Bucureşti după întoarcerea călătoriei care am participat ci accea din Braşov, dar cu timpul ne-am mutat înapoi în Braşov datorită faptului că era mult mai bine pentru noi, plus de asta trebuia să ne ocupăm de căutarea lui Robert, aşa că eu personal m-am simţit obligat să mă mut în Braşov şi nu am revenit singur, le-am luat şi pe Cosmin. Intr-adavar lucrurile au început să fie destul de bine de când ne mutasem în Braşov, acum am relaţii peste tot. Iar acum sunt tare fericit pentru că după mulţi ani, aproape doi ani de încercări şi verificări, telefoane, căutări peste toate locurile importante, le-am găsit pe cel căutat. Sunt fericit pentru că Robert s-a întors după doi ani de zile lângă noi. Mă aflu în mijlocul patului dublu, mă uit la ceas care se afla pe noptiera dinspre fereastră, era 9:30, mă îndrept capul spre calendarul care se afla pe perete, era Sâmbătă.

Mă ridic din pat şi mă îndrept spre baie, îmi adâncesc trupul în apă fierbinte, îmi las apă fierbinte să-mi cuprinde tot corpul meu, începusem să mă gândesc la toate momentele în care îl căutasem pe Robert şi la toate amintirile urâte şi grave, iar acum simţeam cum apă fierbinte mă cureţe de cei doi ani de chinuri şi de nopţi nedormite...

- Totul s-a dus.. nu trebuie să mă gândesc la trecutul care s-a întâmplat, trebuie să-mi ridic capul învingător. Pentru că l-am găsit pe Robert, chiar dacă a trecut doi ani. A spus Andrei în timp ce să ştergea cu prosopul creştetul capului. Începu ce să îmbrace, îşi pune o cămaşă nişte blugi şi se îndrepta spre maşina şi pleca pentru o plimbare de dimineaţă. După un timp îl sună pe Cosmin. Acesta răspunde după multe încercări.

- Ce faci, Cosmin?

- Bine, Andrei sunt cu o nouă prietenă! Spune Cosmin vesel.

- Ce, ce prietena? Întrebă Andrei, surprinzător. Cei doi între timp planificase să se întâlnească doar ei doi, dar Cosmin, nu prea avea chef de întâlnire pentru că voia se petreacă un pic cu Alison printre care ce se înapoieze înapoi la Cabană. Îl refuzase invitaţia lui Andrei, pur şi simplu nu mai îl baga în seamă. Îl dă răspuns că o să se întâlnească în altă zi cu el. Andrei închide celularul destul de plictisit îl pune înapoi în buzunar şi porni maşina pentru a-ţi continua plimbarea.

După amiază ora 18:30 PM

Într-o cameră se auzi bibiuturi de conversaţie care se oprise subil... era lăsat de Cosmin.. Avea o stare bună intr-adavar, Alison rămăsese o noapte la el. Lucrurile erau bune între ei, discutaseră cum s-au cuplat prietenii lor. Cosmin se afla în living cu o ceaşcă de cafea în mână şi privea ferastra, se simţea plictisit? Da, era plictisit de Andrei, devenise o cârpă pe care nu mai trebuie folosită, îl respingesera destul de rece pe Andrei. Nu din cauza faptului că nu mai avea nevoie de el sau că nu mai voia să fie prieten cu el. Nu, considera că poate să-l da o clipă pe Andrei şi să petreacă cu Robert. Din cauza faptului că l-a găsit şi simte că trebuie să-l protejeze, de accea îşi lăsase pradă ui Simona, atunci când a încercat să îl isipeasca pentru a sa culca cu Alisson, dorea să fie cât mai aproape de Robert. Fiindcă dacă refuza ce se culce cu prietena Simonei, avea posibilitatea să fie dat afară din cabană. Într-o cameră imensă şi modernă se auzi o voce bărbătească, era Cosmin.

- Trebuie să am grijă de Robert, nu e în siguranţă. Poate că nemernicul ăla, Alex e pe urmele lui. Aşa că trebuie să fiu atent. Se gândise Cosmin, în timp ce soarbe ultimele picături de cafea din ceaşcă şi se îndrepta spre bucătărie pentru a-ţi lăsa ceaşcă de cafea când ieşi intra accidental de Allison. Era grăbită spre uşa principală a apartamentului.

Într-o seară s-a schimbat totulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum