După câteva luni, după ce Robert şi-a spus "adio" de la Irina...
Ne aflam, intre Braşov si Predeal, vântul este destul de puternic, crengile copacilor se agita haotic, picăturile de ploaie cad cu generozitate fiind un adevarat "festin" pentru natura. Era o noapte furtunoasa, un bătrân mergea cu greu spre munţii din Predeal, pentru a vana căprioare, la un moment dat isi scoate batista, din buzunarul umed, o scutura si observa ca e uda, de la ploaie.
Câteva minute se uita la batista, întrebându-se parca, ce să facă cu ea.. nefiindu-i de folos şi o aruncă. Isi continuă drumul printre copaci; la un moment dat aude un zgomot. Bătrânul se întoarce şi se uita în jurul său, nu observă nimic şi îşi vede mai departe de drum. După câteva minute de mers, bătrânul începe să-si facă griji din cauza zgomotului de mai devreme, era noapte, ploaie cât cuprinde şi singur în munţi. O ia la fugă in timp ce îsi pune puşca de vânătoare în spinare. Fugea atat de repede încât se împiedică si cazu pe iarba uda. Incercand sa vada ce era obiectul de care se impiedicase , batranul realiza ca era vorba de un om.
Se sperie şi mai tare, inima lui începu să bata mai alert din cauza fricii, scoate repede lanterna şi o aprinde uitandu-se în jurul său cu teama. La un moment dat, lumina lămpii ajunge la piciorul omului de jos. Bătrânul tresare, apoi, se uita mai atent si observa piciorul omului, se duce către el - era acoperit de frunzele căzute din copaci. In timp ce se linisteste incepe să-l cureţe de frunze... ii verifica plusul, observa că e viu, după care se uită la faţa lui, era murdară, umedă, inima bătea precum un ceas. Vazandu-l in acea stare pe bietul băiat (parea foarte tanar) i se făcu milă, îl ridica si lundu-l in spate se indrepta cetre cabana lui.
Băiatul arata destul de rau. era destul de îngrozitor.
După cateva ore batranul ajungea la cabana. Era casuta foarte mică, construită din lemn. La etaj avea un balconas cochet, si doua camere micute. Prima cameră era a bătrânului, iar in cea de a doua fu gazduit "musafirul" inconstient . Bătrânul intra în cabană, il duce pe băiat în camera , aprinde focul la soba, ia o pătură pufoasă şi il acopera pe băiat, precum un tată blând. Bătrânul iese din camera băiatului, isi schimba hainele, murdare şi ude, si face un repede un dus apoi se aseaza obosit pe pat. Varsta isi spunea cuvantul dar cel mai mult il preocupa baiatul din camera alaturata. Oare ce s-a întâmplat, care era "povestea" lui si cum a ajuns în pădurea aceasta ? Framantat de toate aceste ganduri bătrânul adormi din cauza oboselii.
CITEȘTI
Într-o seară s-a schimbat totul
Novela JuvenilEu sunt Robert, dorinţa mea e să mă simt liber şi iubit în felul meu. Oare Robert îşi găseşte libertatea dar şi fericirea interioară? Totul începe la o simplă alegere, iar alegerea îl schimbă radical viaţa.