Hari pertama di sana sudah mula dengan sesi perkenalan dengan ahli kumpulan yang lain.
Khemah sudah dipasang awal-awal lagi oleh mereka.Satu khemah besar 5 orang sahaja.
"Fuh...penatnya"keluh Erica sambil melabuhkan punggung di atas rumput dan menyandarkan badannya di sebuah pokok redup di tepi sungai dan diikuti yang lain.
"Pukul berapa sekarang ni"tanya Elmyne.
"Kau tak pakai jam ka"tanya Ellynne pula.
"Kalau aku pakai...aku tak akan tanya la ngok"kata Elmyne sambil menahan diri dari starlight dahi Ellynne yang bengap.Bengap tu juga kawan kau Myne.Sabar je la dapat kawan ngok macam tu.
"Haihh...pukul 12:30 tengah hari"kata Ellynne sambil mengelap peluh.
Krek kruk krek...
"Korang dengar tak"tanya Erica.Mata melilau mencari bunyi pijakkan kayu tersebut.
"Jom guys.Follow aku.Aku tahu siapa yang tengah skodeng kita ni"ajak Erissa.
Mereka mengikut jejak Erissa dengan berjalan secara perlahan-lahan tanpa mengeluarkan sebarang bunyi.
Erissa membuat tanda senyap dan menunjukkan ke arah gerangan yang sedang bersandar di pohon yang redang itu.
Erissa berbisik ditepi telinga setiap orang.Mereka mengganguk tanda oraitte.Smirk...Heheh...tunggu kau...
Mereka menggelilingi gerangan itu dan membuat bulatan secara senyap sementara gerangan itu sedang enak di ulit mimpi.Erissa memberi signal...
123!!!
"Pakcik Ik"jerit 5HS sambil tergelak kuat.
Dek terkejut dengan jeritan yang dekat dengannya , Ikram terus bangun sambil mengosok telinganya.
5HS masih lagi gelak sampai terguling-guling.Tak tahan dengan muka Ikram macam beruk terlepas dari kandang...?
"5E"jerit Ikram menahan geram.
'Eii...budak-budak ni...Nak kena ni...Nasib baik telinga aku ni tak pekak...Perangai tak pernah berubah...Dari kecil sampai dah besar panjang...macam ni juga perangai korangkan...hishh...hishh'omel Ikram perlahan sambil mengeleng kepala.
Dengar sahaja jeritan dari Ikram, mereka semua berdiri tegak dan mengangkat tabik hormat...acah-acah hormat ketua yang sedang mengamuk.Tak sampai 5 saat...mereka tergelak lagi.
"Dah-dah...tak payah gelak kuat sangat la.Tu pergi sana.Nanti lambat kena denda.Baik korang pergi cepat"arah Ikram sewaktu ada pengguman penting yang perlu ke tapak perkhemahan mereka.
"Ha'ah...Jom guys"ajak Erissa terus beredar dan diikuti yang lain.
"Okey.Memandang cuaca sangat panas...hari ni kita akan memulakan aktiviti ice animal bucket challenge(rekaan semata-mata)"kata abang fasi.Dan pelajar perempuan lain be like kecuali 5 HS.
"Eeuww"
"Mesti ada cacing"
"Eeeyerkk"
"Aku geli doh""Gedik"sepatah perkataan yang keluar dari setiap mulut 5HS tanpa mereka dengar kecuali 5S.
"Okey kita mulakan sekarang"jerit abang fasi yang menyediakan aktiviti itu.
Dan mulalah drama dari pelajar perempuan yang geli geleman dengan binatang kecil-kecil.Ada yang pengsan.Huishh.Penangan dari binatang yang kecil-kecil.Hahahah...
"Okey kau orang pulak"kata kakak fasi yang menjaga bahagian 5HS dan 5S.
"Man first then baru ladies"sambung kakak fasi itu lagi.
YOU ARE READING
Girls Of Gangster Leader(SU)
Teen Fiction5 orang perempuan yang berumur 17 tahun dikenali sebagai '5 Hottest Stranger' di sekolah. Tiada siapa yang tahu mereka adalah KETUA GANGSTER. Identiti 'E' mereka dirahsiakan dari keluarga dan di sekolah. 5S siapa tak kenal instafamous. Kebanyakan g...