GOGL 16

4.8K 260 37
                                    

Pagi itu dirumah keluarga milik Dian Naufal.Dian masih lagi mengeliat di atas katil.Dah berkali-kali ibunya panggil.Hanya menyahut okey okey saja.Liat betul nak bangun.

Siapa geng Dian Naufal sila ngaku cepat!!!Tak nak ngaku sudah.Pergi main jauh-jauh
Shuh Shuh...

Dian melihat jam loceng ditepi katilnya,terus mata terbuka luas.Bangun dan mencapai tuala  terus serbu masuk bilik air.Dalam 15 minit dia dah bersiap dengan baju uniform sekolah.Selepas siap dia mengambil beg dan terus turun kebawah.Terlihat di meja makan hanya ada kakaknya sahaja.

"Morning my lovelyz sis"kata Dian dan terus mengambil tempat dihadapannya.

"Morning beruk"jawab kakaknya tanpa melihat muka Dian.Dian mencebik.

"Hishh.Sampai hati kak Zara kata Naufal beruk.Huhu.Nak merajuk la kalau macam ni"kata Dian acah-acah merajuk.Dian oii habis hilang macho kau.

"Memang sampai hati pun beruk"

Kebetulan Datin Imani datang dengan membawa makanan pagi yang disediakannya.

"Ibu.Tengok Zarafyna Adeena ni kata Naufal beruk.Pukul dia ibu"adu Dian dengan menyebut fullname Fyn.Datin Imani hanya menggeleng.

"Naufal"panggil Fyn.

"Hmm"sahut Dian sambil menyuap makanan ke dalam mulut.

"Hari ni pergi school dengan akak"

"Asal pulak.Eh kejap...yang akak pakai baju kurung nak pergi kenduri ke.Ada ke kenduri pepagi buta macam ni.Pelik betul siapa yang buat kenduri tu.Hish hish"kata Dian sambil garu kepala.Ada kutu ke Dian oii.

"Eh kau.Ikut je la.Banyak songeh betul"

"Iyela"Dian hanya patuh saja.

Sampai saja di SMTRK,Dian awal-awal dah keluar dari kereta dan menuju ke cafe.

" Nurul Lyeana Afieka "jerit Danny di tengah tangga rumah banglo itu.

Afie yang berada didalam bilik terus keluar dan mengunci pintu bilik.Dia terus menuju ke arah Danny dengan senyuman yang ngeri.Danny yang tak tahu muslihat Afie itu hanya tersengih.

Pak

Satu tamparan lekat di bahu Danny.Danny mengerut dahi dan menggosok bahunya.

"Apa kau ni.Tetiba ja tampar bahu aku"marah Danny.

"Yang kau pergi jerit tu asal.Macam la aku tak dengar kalau kau panggil perlahan sikit.Ni macam tarzan hilang bini.Asal panggil  aku ni"

"Kalau aku tak jerit tadi,mesti aku dah lambat nak pergi sekolah.Kau tengok sekarang pukul berapa?"kata Danny dan menunjuk ke arah jam dinding.

"Aku nak kata kau bengap,nanti kau marah aku pula.Tapi kau memang BENGAP"selamba badak saja Afie mengutuk Danny.

"Kau kata aku bengap.Hish budak ni nak kena dengan aku ni"terus Danny mencubit pipi pau Afie.Afie apa lagi menjerit kesakitan lepas itu mencubit balik pipi pau Danny.

Hah rasakan

"Auchh"Danny mengurut pipinya dan berhenti mencubit pipi Afie.

"Pondan betul kau ni.Aku cubit perlahan je pun"kata Afie.Danny tidak memberi respon.Afie melihat tapi dalam hati risau.Dah la kuku dia tajam.Nanti tak naya ada bekas dekat pipi Danny.

"Bro sakit ke"tanya Afie prihatin.Danny masih tak memberi respon.

Afie mendekatkan dirinya dengan Danny.Dia menarik tangan Danny dan melihat pipi abang kembarnya.

Girls Of Gangster Leader(SU)Where stories live. Discover now