Pada awal pagi di SMK Dato' David Perth yang kini pelajar mula datang dengan pelbagai perasaan.Ada yang datang dengan muka yang ceria,ada yang datang kerana terpaksa dan ada yang datang kerana ada muslihat.
Waktu itu 5HS berada di pondok kecil yang disediakan oleh pihak sekolah.Seorang perempuan datang ke arah mereka.
"Assalamualaikum"kata perempuan itu.
"W'alaikimusalam"jawab 5HS serentak.5HS mengukir senyuman di bibir apabila melihat perempuan itu.Perempuan itu ambil tempat di sebelah Ellynne.
"Ada berita yang aku nak bagitahu korang semua"kata perempuan itu.
"Berita apa Afie"tanya Elmyne.
"Enemy.I know who is she"kata Afie lagi.
"Who,Afie"tanya 5HS yang tidak sabar nak tahu.
"Betty"jawab Afie terus tutup telinga dan pejam mata.
"What!!!"jerit 5HS serentak.Nasib baik tak ramai sangat datang sekolah awal pagi.
"Nasib baik aku tutup telinga awal-awal.Kalau tak pekak telinga aku"kata Afie sambil menggosok telinganya.
"Betty sorang je ke atau ada yang lain lagi"tanya Erissa.
"Ada lagi"kata Afie.
"Sapa lagi"tanya Ellysa.
"Tasha,Rina dan Fatin"kata Afie.
"Makin ramai musuh dohh"rungut Elmyne
"Thanks Afie"ucap Erissa.
"Welcome.Dah kerja aku"kata Afie dengan senyuman yang terukir dibibir.
"Afie nanti datang rumah tau"ajak Erissa lagi.
"Rumah kau ke atau rumah kita semua"tanya Afie.
"Rumah kita la.Hari ni ada latihan"kata Erissa.Afie hanya mengganguk.
Test 1 2 3
Nama yang di panggil sila datang ke bilik mesyuarat.
Darus 5 Santist
Hakim 5 Santist
Ramli 5 Santist
Cairul 5 Santist
Ghafry 5 Santist
Erissa Santist
Ellynne 5 Santist
Erica 5 Santist
Ellysa 5 Santist
Elmyne 5 SantistDatang dengan segera.Thank You.
"Apahal pula kalini"
"Entah la"
"Aku pergi dulu.Nanti petang aku datang.Bye"kata Afie selepas dapat anggukan dari 5HS.
"Jom la"ajak Erica.Mereka semua mengganguk dan terus pergi ke bilik mesyuarat.
Di cafe pula, 5S sedang menikmati makanan.Tetiba terdengar bunyi motor berkuasa tinggi masuk ke kawasan sekolah.
"Pergh.Cantik siak"kata Rul.Mata masih melihat motor sambil menyuap makanan kedalam mulut.Sama seperti yang lain.
"Kalah motor aku"kata Edy.
YOU ARE READING
Girls Of Gangster Leader(SU)
Novela Juvenil5 orang perempuan yang berumur 17 tahun dikenali sebagai '5 Hottest Stranger' di sekolah. Tiada siapa yang tahu mereka adalah KETUA GANGSTER. Identiti 'E' mereka dirahsiakan dari keluarga dan di sekolah. 5S siapa tak kenal instafamous. Kebanyakan g...