Sen ünlü bir mankensindir ve en iyi arkadaşın viniye aşıksındır tabi o bunu bilmiyordur.
Bir gün vininin yanına kötü çocuğun çekildiği sete gidiyorsundur elindede ikiniz için aldığın latteler ile setin olduğu mekana gelmişsindir etrafında viniyi arıyordun ve bulduğundada gözlerin dolmuş elindeki kahveler yere düşmüştü vini arkasına dönünce senin dolmuş gözlerinle karşılaşmıştı vini sana şaşkınca bakarken sen hemen oradan uzaklaşmıştın setin olduğu mekandan tam çıkıyorken biri seni elinden tutup sana sarıldı kim yüzünü görmesende o çikolata kokusundan bunun vini olduğunu anlamıştın sende nasıl olduğunu bilmeden kendini ona sarılırken bulmuştun.
2 dakikadır aynı durumdaydınız sen başını vininin omzuna koyup hıçkırarak ağlarken vini senin saçlarını okşuyordu senin artık ağlamaktan burnun ve gözlerin kızarmıştı.
Vini bir süre sonra senden ayrılıp konuşmaya başladı.
VİNİ:Lütfen sana ne olduğuu anlatmama izin ver.Dedi tabi konuşurken senin gözlerindeki yaşları siliyordu sende ona sadece kafa salamakla idare ediyordun vini anlatmaya devam etti.
VİNİ:Ahhh tama gerçek şuki ben sana aşıktım bunu larrye söyleyince oda bana gülmüştü bende ona sinirle ne oldu aşık olamazmıyım diyince bana tekrar gülüp (ADIN)da sana aşık bence ona söylemelisin bende ona benlen dalga geçmene gerek yoktu sağol diyince oda bana şaka yapmıyorum (ADIN) sana gerçekten aşık v diyince bende sana açıl maya karar verdim sen kate ve beni sana nasıl açılıcağımı bilemediğimi için katy bana yardım ediyordu bizde molada çalışacaktık tam sende tam o anda gelip bizi öyle görünce-"
vininin sözünü kesen şey senin dudaklarındır.
----------------------2 SENE SONRA-----------------------
Sen vini ile 1 senedir evlisindir ve Mira adında küçük sevimli ama çok bilmiş bir kızınız vardııııır!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3