BTS JUNKOOK İLE HAYAL ET

151 0 2
                                    

Sevgilin junkook sabah seni arayıp buluşmak istemişti sende tamam demişin sabah bulucağınız yere geldiğinde junkookun orada volta atarken gördün sen içinde acaba bana evlenme teklifimi edecek diye hayyaller kurarken aklına junkookun seni beklediği gelir  hemen koşarak junkookun yanına gidip.

SEN:Aşkııım.Diye bağırırsın ama junkookun hiç bir tepki vermediğini görünce,junkookun sırtından inip önüne geçersin junkook mutsuz görünüyordur içindeki burukluk giderek artar canın sıkkındı çünkü bu gün annen ve babanın ölüm yıl dönümleriydi bir trafik kazasında ikisini kaybetmiştin ve bu gün belki junkook senin bu sıkkınlığını unutturmak için seni buraya çağıdığını düşünmüştün ama onun yerine sıkkınlığın dahada artmıştı seni gerçek dünyaya döndüren şey junkookun konuşmaya başlamasıydı.

JUNKOOK:(ADIN) ben daha fazla bu ilişkiyi yürütemiyecem özür dilerim.Dedi sen o bunları derken bütün gün tutmak için çaba sarf ettiğin göz yaşların bardaktan boşalırcasana akmaya başlamıştı bile hemen oradan gitmek için hamle yaptığında junkook senin kolunu tutup seni kendine çekmişti sen ondan kurtulmaya çalışırken seni durduran şey junkokun tekrar konuşması oldu ve bu konuşma senin kollarını junkookun boynuna sarıp ona sarılmanı sağladı.

JUNKOOK:bu ilişkiyi daha fazla yürütemiyorum çünkü artık builişkini bir sonu olmasını istiyorum bu yüzden(ADIN)benimlen evlenirmisin.

SEN:Sonsuza kadar seni seveceğime yemin ediyorum.

====3 YIL SONRA====

Junkookla evleneli tam olarak 3 yıl olmuştu ve şuan 2 yaşındaki kızınız yun(ANLAMI MELODY) ve 1 yaşındaki oğlunuz Hyun-Su (ANLAMI ÖMÜR) ile sizin evlilik yıl dönümünüzü kutlamaya gidiyorsunuzdur.

ÖZÜR DİLERİM HER ŞEYİN SONUNU EVLİLİĞE VURUYORUM AMA HERKEZİN MUTLU OLMASINI İSTEDİĞİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM.

İYİ AKŞAMLAAAR <3 <3 <3 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜNLÜLER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin