08

8.9K 906 155
                                    

"Onu görünce içim böyle kıpır kıpır oluyor Taehyung. Aşkımdan ölüyorum sanırım. Kalp doktoru olmama rağmen kendi kalbime söz geçiremiyorum." Jimin Taehyung'un hastalar için bulunan koltuğuna oturup derdini anlatırken Taehyung gözlerindeki gözlüğü çıkarmış ve sakince masaya bırakmıştı.

"Benden istediğin nedir? Hastalarımı muayene etmeme engel oluyorsun şu an." Jimin elini kalbine götürdü.

"Buranın ağrısına bir çare bul!" Taehyung gözlerini devirdi tekrar. Dünyanın en salak arkadaşına sahipti ona göre.

"Ne yapayım yani Jimin?! Ay psikolog adamın psikolojisini bozuyorsun!" Jimin yüzünü astı. Derdine bir çare bulmak zorundaydı. Yoksa gerçekten aşkından ölüp gidecekti.

"Sen Jungkook'u nasıl tavladıysan bana da anlat!" Taehyung oturduğu koltuktan kalkıp Jimin'nin yanına ilerledi ve elini uzattı. Jimin Taehyung'un elini kavrarken Taehyung Jimin'i çekerek kalkmasına yardımcı olmuştu.

"Anlatacağım! Şimdi git, öğle arasında konuşuruz." Jimin büyükçe gülümseyip önlüğünün ceplerine ellerini yerleştirdi ve odanın çıkışına yöneldi. Kapıyı açmadan Taehyung'a dönüp kolları ile kalp yapmayı ihmal etmemişti.

"Seni seviyorum Taehyung-ah~" Odadan çıktığında gayet mutluydu. Gülerken kısılan gözlerinden yolu tam olarak göremese de ilerliyordu. Kendi katına geldiğinde hala ağzı kulaklarındaydı. Köşeyi dönüp odasına girecekti fakat bunu yapamadan birisiyle çarpıştı.

Kafasının acısıyla geri çekilip inledi ve elini acıyan kafasına götürdü. Gözlerini açıp çarptığı kişiye baktığında iki saniyelik kalp spazmı yaşadı. Karşısında aynı Jimin gibi kafasını okşayan kişiye karşılık sadece gözlerini irice açarak bakakalmıştı.

Onun bu bölümde ne işi vardı? Burası kalp cerrahisiydi. Onun bölümü karşı taraftaydı. Yoongi kafasını ovalamayı bırakıp gözlerini açtığında karşısında Jimin'i görmeyi beklemiyordu. Boğazını temizledi.

"Üzgünüm." Kuru bir özürden sonra ilerlemeye çalışmıştı. Fakat Jimin ne yaptığını bilmeden önüne geçti. Yoongi Jimin'nin bu hareketine karşılık kaşlarını çatmış ve sorarcasına gözlerine bakmıştı. Ama Jimin'den bir ses çıkmamıştı. Diğer tarafa doğru attığı adım karşısında Jimin tekrar önüne geçmişti Yoongi'nin.

"Ne yapıyorsun?" Yoongi Jimin'nin bu hareketlerine anlam verememişti.

"Senin burada ne işin var?" Jimin'nin dudaklarının arasından dökülen şeylerden sonra Yoongi derin bir nefes aldı. Bunu neden soruyordu şimdi?

"Birine baktım." Yoongi cevabını verdikten sonra hızla Jimin'nin yanından geçmiş ve kendi bölümüne doğru ilerlemişti. Jimin aptal halinden çıktığında ne dediğini yeni fark etmiş ve pişmanlıkla kavrulmuştu.

Ona neden bunu sormuştu şimdi?

Kesinlikle anlayacaktı.

Jimin kendi pişmanlığı içinde kavrularak odasına hızla giderken feelsden ölmek üzereydi. Onu bugün de görebilmiş olması sanki hayatına büyük bir neşe katmıştı bir anda.

Şimdi gidip hastalarına mükemmel gülüşünü gösterebilirdi!

komorebi ❆ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin