23

8.1K 804 66
                                    

"Ne yapacağım?" Jungkook ve Taehyung Jimin'nin odasında birbirleriyle oynaşırken Jimin sonunda dayanamamış ve patlak vermişti. "Neden böyle davrandığını bilmiyorum. Kafayı yiyeceğim. Tam ona yaklaştım derken elimden kaydı sanki."

Taehyung ve Jungkook birbirlerini bırakıp Jimin'e odaklandılar. Şiş göz altları dün gece uyumadığının bir kanıtıydı.

"Neden bir anda böyle olduğunu bende anlayamadım." Taehyung konuştuğunda Jungkook oturduğu sandalyeye iyice yayıldı.

"Bence senin kim olduğunu öğrendi ve bu yüzden senden kaçtı. Çünkü sonuçta siz rakipsiniz ve nasıl söylesem...o senden pek hoşlanmaz." Jungkook'un Yoongi'ye yakın olduğunu biliyordu Jimin. Acaba Jimin hakkında kalp kırıcı bir şey söylemiş miydi? Gözlerini tombul parmaklarına indirip bakmaya başladı.

"Benden nefret mi ediyor?" Jimin'nin gözleri dolarken burnunu çekti. "Ama ben ona bir şey yapmadım." 

Jungkook, Jimin'nin bu halini gördüğünde derin bir iç çekti ve yerinde doğruldu.

"Bak bu seninle alakalı bir şey değil Jimin." Birazcık düşündü. "Bu onun rekabet anlayışı ile ilgili bir şey. Sen onu öyle görmüyor olabilirsin ama o seni rakibi olarak görüyor." Jimin anlamıyordu.

Farklı cerrahi bölümlerdeler ama Yoongi onu rakibi olarak görüyordu. Ve Yoongi gerçekten başarılı bir cerrahtı. Jimin onun yanından bile geçemeyeceğini düşünüyordu. Kafasını parmaklarından kaldırdı.

"Bana yardım edin." Taehyung ve Jungkook'a bakarken gözleri bulanıklaşmıştı. "Ona nasıl sevdirebilirim kendimi?" 

Jungkook yanında oturan sevgilisine bakarak tekrar iç çekti. Açıkcası Yoongi'nin nasıl bir karaktere sahip olduğunu kendisi dahi çözememişti. Ve Jimin'e nasıl yardım edeceğini hiç bilmiyordu.

"Eğer anladıysa daha fazla saklanmanın ne manası var Jimin? Onun seni rakibi olarak görmesini engelle. Gerçek Jimin'i göster." Jimin kararsızdı. Tamamiyle onun önüne çıkmalı mıydı bilmiyordu. Kafasını avuçlarının içine aldı ve ufak bir çığlık attı.

"Min Yoongi yüzünden beynimi yitireceğim!" 

komorebi ❆ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin