35

7.5K 805 138
                                    

Jimin çalan alarmı ikinci kez kapatıp kafasını yastığa koyduktan tam 10 saniye sonra gözlerini hızla açmış ve yatakta doğrulmuştu.

"Yoongi.." fısıldayıp kendine ne yapması gerektiğini hatırlatırken hızla yataktan kalkmış ve geç kalmamış olmasını dileyerek dolabına yönelmişti.

Dün gece Taehyung ve sevgilisi Jungkook onun evine gelmişlerdi.Gece geç saatlere kadar oyun oynayıp, eğlendikleri için Jimin uyanamamıştı.

Yoongi'ye vermiş olduğu sözü tutabilmek için elinden geldiğince hızlı davranıyor ve üzerine giyecek bir şeyler geçiriyordu.

Giyinmeyi bitirdiğinde aynaya dahi bakmadan evden çıkmış ve arabasına binerek son hız hastaneye doğru yola çıkmıştı.

Yoongi ise odasında Jimin'nin gelmesini bekliyordu. Gözleri saat ve kapı arasında gidip gelirken yanaklarını şişirip duruyordu.

Elleri ritimli bir şekilde masaya değerken saatten gözlerini ayırmadı.

Gelmeyeceğini düşündüğünde ise yerinden kalkmış ve dolabındaki ameliyata girerken kullandığı kıyafetleri giyerek odadan çıkmıştı. Şimdi tek yapması gereken şey en alt kattaki ameliyathaneye gitmekti.

Jimin hastahaneye koşarak girmiş ve asansörü son anda yakalamıştı. Hastahanenin 4.katında bulunan odaya ilerlediğinde orada olmasını ummaktan başka bir şey yapamıyordu.

Kapıyı açtığında boş bir odayla karşılaştı. Geç kaldığını düşündü ama pes etmedi. Son anda olsa bile sözünü tutmak istiyordu.

Odadan ayrılıp son hız merdivenlere yöneldi ve ameliyathaneye doğru indi.

Yoongi ise yavaş adımlarla ameliyathanenin bulunduğu koridora girmişti. Bomboş görünen koridorda sadece onun ayak sesleri yankılanıyordu. Beyaz maskeyi kapattı. Az bir mesafe vardı.

"Yoongi!" Jimin ameliyathaneye girmek üzere olan Yoongi'ye bağırmış ve olduğu yerde durmasını sağlamıştı.

Yoongi yavaşça arkasını dönmüş ve gözlerini Jimin ile buluşturarak ona bakmıştı.

Jimin hızlı adımlarla ona doğru gelip derin bir nefes almıştı. 4. kattan buraya kadar koşarak geldiği için nefessiz kalmıştı.

"Başaracağını biliyorum!" Yoongi'nin ağzındaki beyaz maskeyi aşağıya indirip yanaklarını kavramış ve dolgun dudaklarını soğuk dudakların üzerine kapatmıştı.

Yoongi Jimin'nin bu hareketine karşılık şaşkınlıkla gözlerini açmış ve küçüğünün hareketlerini izlemişti sadece. Jimin'nin dudakları Yoongi'ninkileri şevhet ile öptükten sonra ayrılmıştı. Jimin dudaklarını ondan çektiğinde Yoongi'nin şaşkın bakışları ile karşılaşınca kırmızı yanaklarını ondan saklamak adına anında kafasını eğmişti.

"İyi şanslar." Jimin orada durmamış ve hızla arkasını dönerek koridordan ayrılmıştı. Kalbi patlayacak raddedeydi. Yoongi'nin ise ondan hiçbir farkı yoktu.

Şaşkın ve garip hissediyordu.

Aşırı düşük olan morali yükselmişti.

Mutlu hissediyordu.

Onu gördüğü için mutluydu.

Bir duygu daha kalbinde baş gösterdiğinde gülümsedi ve ameliyathaneye adım attı.

Artık başarmak için en iyisini yapmaya hazırdı.

komorebi ❆ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin