Sedang mina dan Li-Ae shopping..Telefon mina berdering minta diangkat..mina tengok nama yg tertera di atas skrin rupa-rupanya pakcik baekhyun..Dia mengeluh panjang sambil memuncungkan mulutnya seperti seakan-akan mulut itik dlm tasik..
Li-Ae di sebelah Mina masih lagi sibuk memilih pakaian di kedai "Blueberry"
Mina pun mengangkat panggilan Pakcik Baekhyun..
Baekhyun:Mina,awak kat mana?
Mina:saya kat mall,wae?
Baekhyun:cepat balik kita nk pergi diner dengan kawan2 awak ..
Mina pelik dengan perkataan "Diner" dia melihat jam di tangan kirinya..jam menunjukkan pukul 3:30 petang..Dia kembali menjawab
Mina:sekarang baru pukul 3:30 ptg..awalnya..
Baekhyun:Mommy cakap nk beli pakaian untuk diner mlm nim..balik je lahhh -off-
Mina tak sempat nk jawab tengok2 Si Pakcik baekhyun tu dh off..siaplah malam nim!!
Mina memberitahu Li-Ae yg berada di kaunter pembayaran pasal balik..Su min sempat lagi makan..dy dh habis 2jam yg lalu shopping..inilah lelaki,sekejap je shopping..
Mina,Li-Ae dan Su min pun pulang ke rumah..Diorang sempat mandi dan memakai pakaian yg simple je..Manakala mina pulak pakai skirt ungu seperti di bawah
Baekhyun cuti
1 kereta untuk famili baekhyun,satu kereta untuk famili mina..tapi mina naik bersama kawan2 kawannya..Pemandu yg bawak kereta 2 buah famili tu..(harap faham)
Mereka menuju ke bangunan 50 tingkat..rupa-rupanya ni lag tempat diorang diner malam nim..Appa dan Omma baekhyun dijemput dtg majlis nim..appa mina jugak dijemput..sebab org yg jemput nim kawan ayah Mina..
Diorang cuma nk tengok pukul berapa diner tu bermula..Pukul 7:45 malam..
Sekarang dh pukul 4..kenelah shopping cepat2..nim..S
K
I
P
Di rumah
Diorang bersiap dengan cepat..ade lagi 20 minit nk bersiap..Mina pakai
Pakaian mina sungguh cantik dan ayu..sesuai lah kalau pakai baju macam tu..badan mina kan kurus..langsing,putih lah..ntah2 pakai QU PUTEH Dato' VIDA
K BERSAMBUNG
SORRY HARINIM PENDEK DAN NAMPAK AGAK MEREPEK
YOU ARE READING
Suamiku Doktor Cinta [ ✔ ]
Fanfiction[Highest ranking : #40 in fanfiction] [Highest Ranking: #51 in Fanfiction] [Highest ranking: #240 in Fanfiction seorang pelajar yg dipaksa kahwin dengan seorang doktor atas permintaan ibu bapanya..doktor itu ialah seorang doktor yg kacak..yg memanda...