Pukul 11 Malam,
Mina baru je 5 minit lepas kes selesai..Dia keluar daripada hospital dan berdiri bersandar di Tiang..Dia pandang kiri kanan mencari Baekhyun..Dia rasa nk tinggal je Baekhyun tu..Tetiba terasa bahunya di sapa..Mina pun lantas berpaling
Rupa-rupanya Dr.Suho lah..Dr.Suho memandangnya dan tersenyum..Mina membalas senyumannya kepada Suho..
Dr.Suho:kenapa x balik lagi?Dh lewat nim?
Mina:erm,tunggu Dr.Baekhyun..
Dr.Suho:ouh,esok Dr nk belanja lunch,boleh tak?Mina mengangguk perlahan dan tersenyum..Kemudiannya Dr.Baekhyun pun baru je keluar dari pintu..Dia jumpa Mina dan Dr.Suho di Tiang..Dia pun mengajak Mina pulang dan berterima kasih kepada Suho sebab tlg tengok kan Mina..
Baekhyun dan Mina menuju ke parking kereta..Menuju ke kereta baekhyun.Mereka berdua pun masuk ke dalam Perut kereta..Kereta baekhyun pun keluar dari kawasan hospital..Balik ke rumah..
Sedang Leka Baekhyun memandu pulang ke rumah..Sekarang nim dh pukul 11:35 malam,Mina yg berada di sebelahnya dah terlelap..Dia memandang mina dan tersenyum lalu mengusap perlahan kepala mina..Dia pun memperlajukan sikit kelajuan keretanya..
11:50 malam..
Akhirnya,Bakehyun dan mina sampai..Baekhyun mendukung Mina sampai ke bilik mina..Lepas tu dia pun pulang ke rumah dan merebahkan diri atas katil dan tertidur tanpa bersihkan diri dulu..
Keesokan Paginya
Baekhyun Keluar berjoging,hanya Mina pergi awak ke hospital harinim..Dia pergi lewat..
Pukul 5:30 pagi
Mina bangun..Dia menggeliat..Dia pun berjalan menghampiri cermin..Dia memandang sekeliling..Dia berada dlm bilik..Tapi,
"Aku kan tidur semalam?"
Kenapa aku kat sini?"
Mina pun teringatkan tentang Baekhyun..Dia pun turun ke bawah dan berlari mendapatkan ibunya yg berada di dapur
Mina:ommaaaa!!
Omma:ye!!kenapa?!!
Mina:sape hantar mina kat sini semalam?
Omma:Baekhyun lar,Dia dukung kamu sampai kat bilik kamu..kenapa?Mina menjerit dia malu..Dia memandang jam dinding rumahnya terkejut sekarang dah jam 6:01 pagi
Dia pin berlari naik ke biliknya dan mencapai tuala dan masuk ke dalam bilik air..dan Mandi..Lepas mandi..Dia memakai pakaian yg ringkas tetapi bergaya..
Dia pakai kasut Nike ye readers2 sekalian,Takkan nk pakai kasut tumit tinggi😅
Dia pun mengambil handbagnya bersama IPhone miliknya yg tengah dicas..Lalu turun ke bawah dan memakai stokin dan memakai kasut..Dia tidak sempat bersarapan..Dia pun mengambil kunci keretanya dan naik memandu sampai ke hospital..
YOU ARE READING
Suamiku Doktor Cinta [ ✔ ]
Fanfiction[Highest ranking : #40 in fanfiction] [Highest Ranking: #51 in Fanfiction] [Highest ranking: #240 in Fanfiction seorang pelajar yg dipaksa kahwin dengan seorang doktor atas permintaan ibu bapanya..doktor itu ialah seorang doktor yg kacak..yg memanda...