Baek masuk ke dalam bilik hyo..hyo masih nyenyak dibuai mimpi..apa lah yg dimimpinya..
Baekhyun menggelengkan kepala Dan tersenyum dia kemudiannya mendekati Mina untuk mengejutnya
Baek:syg..syg..bangun pergi sekolah,cuti syg dh Tamat tempoh
Mina perlahan-Lahan membuka matanya..dia kemudiannya menyuruh baek tunggu di luar..dia pun bersiap Dan pakai uniform sekolah..baek yg tolong basuh kat rumah Dan bawa dtg balik..sungguh bertanggungjawabMina kemudiannya keluar Dan ternampak baekhyun sedang berdiri di sebelah pintu..Mina terjerit kecil lalu memukul bahu baekhyun..
Tak sedar mata sedang memerhati..nurse kat situ Asyik tenung Mina yg sedang bermesra Dengan baek..Mina tunduk Dan mengikuti langkah2 baekhyun
Baekhyun menghantar Mina ke sekolahnya..semasa turun Dari kereta ferarri merah milik baek..tangan Mina terasa dipegang..rupanya,baekhyun memandang Mina Dan jari telunjuknya menunjuk ke arah pipi..Mina mengeluh panjang dia tahu maksudnya..
Mina mencium pipi baek lalu meninggalkan Dengan sepatah perkataan"Bye Ajusshi"
Baek geram Dengan Mina..daripada semalam lagi Mina Asyik memanggilnya pakcik..dia memandang cermin keretanya..minilik wajahnya yg Hensem tu..
Mina masuk ke dlm kelas..pelajar terkejut Dengan kehadiran mina..lebih2 lagi rose..Rose terus memeluk Mina Dan menangis..
Mina:yah!!waeyo??aku baru 3 hari tak dtg..
Rose:3 hari Macam 3 bulan bagi aku..
Mina menenangkan Rakan karibnya tu..dia meletakkan beg..
??:hi,Mina lama kita x jumpa..Mina memandang gerangan yg menegurnya..rupa2nya john yg tepis bola haritu..John xder hati kat Mina cuma Ingin kawan je..
Mina:ouh,hi John..thanks untuk haritu..
John:it's okay minaMina berbual Dengan Rose..
Mina:rose ade homework tak?
Rose:ade banyak
Mina:nk tiruRose mengambil buku latihannya Dan memberikannya kepada Mina..Mina menyalinnya..
Waktu rehat
Rose Dan Mina tak rehat diorang pergi library nk study..John pun join sekali..Tamat je waktu rehat..diorang Subjek matematik..diorang pun bergegas masuk ke kelasnya..tapi miss taemin(cikgu ganti) dah masuk
Miss Taemin:KAMU SEMUA DARI MANA?!!
Mina:Kami Dari library
Rose Dan John menggigil ketakutan dihadapan cikgu paling garang kat sekolah diorang..
MissTaemin:OKEY,MASUK LAIN KALI JANGAN MASUK LEWAT KALAU TIDAK SAYA DENDA KAMU BELANJA CIKGU SHOPPING!!Pelajar lain memandang miss taemin hairan Dengan perkataan denda tu.."belanja pergi shopping?"
Rose,Mina Dan John masuk ke kelasnya..mereka mengeluarkan buku teks..Dan fokus
Miss Taemin:KETUA!!KUTIP LATIHAN YG SAYA BAGI SEMALAM!!
Ketua kelas bangun serta merta Dan mengutip buku latihan kawan kawannya..lalu dia memberikan buku itu kepada miss Taemin..Miss Taemin memberikan latihan di Papuan putih suruh menyalinnya di buku satu lagi..Miss Taemin sedang menyemak buku murid muridnya..dia terhenti sekejap sambil memegang sebuah buku latihan..
MissTaemin:KIM MI NA MANA?
Semua pelajar memandang Mina..Mina tergamam apabila namanya dipanggil Dengan begitu kuat bergema satu sekolah..
Mina bangun dan memandang ke arah miss Taemin..begitu juga dengan miss taemin memandang ke arah mina dengan tepat..pelajar yg lain sudah bergosip..
"APA YG TELAH BERLAKU SEKARANG?KENAPA MISS TAEMIN PANGGIL MINA??APA HUBUNGAN DIORANG??"
Nk tahu kene lah baca..vote dan komen sekali ya..tapi no negatif komen!!!!!
YOU ARE READING
Suamiku Doktor Cinta [ ✔ ]
Fiksi Penggemar[Highest ranking : #40 in fanfiction] [Highest Ranking: #51 in Fanfiction] [Highest ranking: #240 in Fanfiction seorang pelajar yg dipaksa kahwin dengan seorang doktor atas permintaan ibu bapanya..doktor itu ialah seorang doktor yg kacak..yg memanda...