Isac pow
Da hun var nede begynte jeg å se på henne. Det var jenta fra bussen. Nå som jeg kunne se henne bedere, så jeg på henne. Hun hadde blondt har som meg, blåe øyner og så kjempesøte freiner i fjeset sitt. Hun var et par cm mindere enn meg.
-Hva heter du? spurte jeg henne. Hun svarte meg ikke, hun bare sto der helt urørlig som om hun ikke forsto hva jeg sa. Da kom jeg på at jeg snakker finsk. Jeg tokk meg litt sammen og begynte å snakke engelsk i stede.
---------------------------------------------------
Jeg skriver på norsk det de sier, men lat som om det er på engelsk.
---------------------------------------------------
Thalia pow
Gutten som sto forran meg så kjent ut, men jeg klarte ikke å sette ord på det.
-Hva heter du?spurte gutten meg.
Da svarte jeg:-Jeg heter Thalia Ødegår. Hva heter du da?
-Hvet du ikke hvem jeg er? spurte gutten overasket.
-Jo, men jeg husker ikke navnet ditt, svarte jeg.
Isac pow
-Jeg heter Isac Elliot Lundén, fortalte jeg Thalia. Hun så forsktekket på meg.
Det begynte å bli mørkt. Jeg gjorde et tegn til henne at hun skulle følge etter meg. Fort klatret vi opp i de enorme treerne og satt oss på en høy og brei grein. Vi hadde klatret opp og ned, for å få med oss noen flate og tykke steiner opp. Vi la de tykke i en sirkel også fylte vi de flate i nni. Oppå det lagde vi et bål og la oss til å sove.
Thalia pow
Vi hadde lakt oss, men jeg klarte ikke å få sove. Jeg bare lå der og så opp på himmelen. Den var vakker.
Jeg hadde ligget sånn i flere timer nå da jeg plutselig hørte en lyd neden ifra. Jeg kikket ned, men så ingen ting så jeg gikk å la meg.
Knekk!
Der var lyden igjen. Jeg så etter, men det var fortsatt ingen ting der. Jeg la meg til å sove igjen og denne gangen sovnet jeg. Jeg hadde en rar drøm om at et rart folk kom og løftet oss opp. De tokk meg og Isac med til et sted.
Isac pow
Jeg hadde sovet som en stein. Det hadde vert den beste nattes søvnen jeg noeb sinne hadde hatt i MITT LIV!!
Da jeg våknet opp så jeg at jeg var i en form av et telt.
Jeg skvatt til og løp ut av teltet.
Det jeg fikk se var noe jeg ikke hadde forventet.
For det første var jeg ikke lenger i en jungel, og for det andre sto det små dverger og så på meg...
---------------------------------------------------
Da er jeg endelig ferdig med denne delen. Den har tatt mye av tiden min og nå er den ferdig. Johoo!!
Kommer en ny del på tirsdag eller på onsdag.
ps. trenger ideer til en kongefamilie. Hvordan de er og hvordan de ser ut.
I <3 U
Takk for at dere leser.
-Bigwriter2000
YOU ARE READING
The way home (Isac elliot fan fiction. Norway)
FanfictionDette er min første fann fiction. Den handler om en jente som danser og hennes drøm er å oppleve noe spennende. Pluttselig en dag forsvinner denne jenta og det samme gjør en annen gutt som heter Isac Elliot... Les for å finne ut mer....