Jeg så på han mens han litt etter litt ble synelig igjen. Han gikk sakte mot meg. Jeg lente meg fremmover og leppene våre møttes i et lidenskapelig kyss...
/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-
Isac pow
Leppene hennes var det mykeste i verden. Det var som om vi var skapt for hverandre. Ingenting kunne ødlegge dette, alt var perfekt!
Jeg lente meg sskte ut av kysset og så på henne. Hun var så vakker der hun satt og rødmet. Jeg var fylt med lykke.
-Mat! ropte en av tjenerne nede fra gangen.
Jeg tokk tak i hånden til Thalia og sammen sprang vi ned til spisesalen.
Vi hadde det så hyggelig. For første gang på lenge kunne vi snakke åpent og livlig. For et øyeblikk glemte jeg alt om farene som var på vei.
- Vet noen hvor Alex er? brummet kongen med litt kraft i stemmen.
Og alt falt. Jeg kunne ikke fortelle at jeg slo han ned, men samtidig kunne jeg ikke lyge.
- Jeg beklager, men jeg kan muligens ha slått han litt i hode så han svimte av.
Det ble helt stille. Jeg kunne ikke høre en lyd i det hele tatt.
Og så kom det. Kongen åpnet opp munnen og han begynte å le. Han lo så tårene trillet.
- Hva er det som er så morsomt? spurte Thalia forsiktig.
-Jeg har ventet på at dette skulle skje. At han tråkker over grensen og noen endelig tar igjen på han.
Mens han satt og lo kom jeg på angrepet som nermet seg.
Thalia pow
Jeg satt og så på ansiktet til Isac. Han så så lettet ut i et øyeblikk og så plutselig ble han helt alvorlig. Av alle øyeblikk valgte han dette. Han begynte å snakke til kongen om et angrep som ville skje om bare 7 dager fra nå.
Kongen ville at vi skulle begynne en trening for at jeg og Isac skulle finne våre skulte krefter. Middagen var over og jeg gikk opp på rommet mitt. Jeg stelte meg klar og la meg under dyna. Tiden gikk og etter en lang stund kjente jeg en hånd stryke over kinnet mitt og jeg lot som jeg sov.
Jeg kjente at noen kysset meg på pannen etterfulgt av et langt kyss på munnen. Jeg åpnet øynene og så rett på Isac. Jeg tokk hendene mine og strøk han i håret. Sakte dro jeg han mot med og dro han in i et lidenskapelig kyss. Jeg kjente at han la seg ved siden av meg og sånn lå vi resten av natten. Vi holdt rundt hverandre og endelig sovnet jeg.
/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/
Jeg beklager at jeg ikke har fått skrevet noe i det siste. Jeg har bestemt meg for å skrive passe lange deler og publisere oftere.
Dette er utrolig!!! Har vert borte lenge nå også ser jeg på leser antallet, og ser at jeg mangler bare 6 lesere fra å nå
1000 LESERE!!
Vote/Kommenter/Følg
Bigwrither2000
YOU ARE READING
The way home (Isac elliot fan fiction. Norway)
FanfictionDette er min første fann fiction. Den handler om en jente som danser og hennes drøm er å oppleve noe spennende. Pluttselig en dag forsvinner denne jenta og det samme gjør en annen gutt som heter Isac Elliot... Les for å finne ut mer....