Sorry dere får en litt/mye forsinket del.
Jeg må egentlig si jeg er skuffet. Jeg håpet at dere kunne gi meg noen ideer eller komme med forslag, men ingen kommer med noen! :-(
Jeg har fått ideer av meg selv da jeg var på hytta med @Elinesnuppa og hadde det gøy.
Enjoy
___________________________________________
-Kom jeg skal vise dere rundt, og etter det må dere få møre vår konge og hans familige.
Han gjorde et tegn med hånden og begynte å gå.
Vi vandret rundt i en halv time før vi så det. Det var et enormt slott med store hager og det var et enormt market der. Markede så ut som et sånt fra gamle dager.
---------------------------------------------------
Thalia pow
Da vi endelig kom til porten kjentes det ut som om det la seg en tung sorg over stedet. Selv om det så helt fantastisk ut, så det også trist ut. Jeg hadde også en snikende følelse om at det var noen som overvåket meg. For å være sikke snudde jeg meg fort rundt. Det var ingen der, så jeg bare fortsatte etter de andre.
-Må du komme Thalila! ropte Max til meg.
-Du Max, jeg bare lurte. Er det normalt å førle at noen overvåker deg? spørte jeg nyskjerrig og litt forsiktig.
Da svarte Max: - Nei det skjer ikke ofte. Noen sier at sjelen til dronning Marta ikke finder hvile, og derfor kommer for å plage deg. Hun kan plage deg for de gale tingene du har gjort i ditt liv.
Max så at jeg var blitt skremt og lo en kort liten latter.
-Eller så er det bare Alex. Han er vell på deres alder, men selv om han er den eldste kan han også være den mest sjenerte av kongefamilien. sa Max.
Jeg begynnte drømme meg litt bort om hvordan han kunne være og hvordan han var. Isac så hva jeg tenkte og smilte innvendig.
-Intresert eller? Hæææ? sa han mest for å erte meg. Sånn er gutter. Noen er kjekke og smarte, andre er ikke så fine og smarte eller så er de kjekke og er noen pappskaller.
-Nei! ropte jeg til han. -Det er bare at det er noen her.
Nå hvisket jeg. Heldigvis hørte ikke Isac det siste jeg sa.
Max viste oss porten til slottet. Den var enorm og det lyste av gull og sølv. Da vi kom inn måtte jeg gispe. Hele hallen som vi kom inn i var dekorert med det fineste du kunne tenke deg. Det var store vinduer med gardiner i fløyel trokket fra. Det var gulv av polert marmor og, søylene så ut som kunstverker fra det gammle Hellas. Det var så utrolig!
I hele bygget var det fult av ganger og haller. Max førte oss inn i mange forsjellige ganger. Tilslutt kom vi inn i en stor hall. Det var noe med den som virket kjent. Jo jeg hadde sett den i en av drømmene mine mens jeg var her. I enden av hallen satt det en mann på en trone. Mannen var gammel og skrøpelig. Han var omringet av noe jeg regnet med var familien hans.
-Velkomen! Kom hit så skal vi få presantere oss. ropte konger høyt.
-Vi biter ikke. konger begynte å hyle av latter.
Sakte gikk jeg bort til kongen og familien.
Isac pow
Sakte gikk vi bort. Gjennom hele veien hadde jeg vert stille. Vi gikk bort til tronen om møtte dem. Kongen het Magnus Isnaliber. Jeg gikk frem og hilste på de andre. Det var ungene hans. Det var Alex på 18 og tvilingen hans Peter på 18 og Mathilde på 13 år. Alle var hyggelige og snille. Jeg snudde meg og så på Thalia. Hun var så søt der hun sto. Den siste hun hilste på var Alex. Jeg likte ham ikke. Han så ut som en sjarmør som bare var ute etter dame.
Nei, hva er det jeg tenker? Han er sikkert bare en hyggelig gutt som liker henne. Nå måtte jeg gi meg.
-Hei Isac kommer du? Alex skal vise oss alle rommene og hagene her! ropte Thalia. Du kunne høre på lang avstand at hun gledet seg.
-Jeg kommer! svarte jeg henne før jeg løp etter henne.
-La oss starte med statuene i hagen! sier Alex entusiastisk. Man kunne skjønne at de ikke møtte så mange andre.
Jeg og Thalia gikk i lag ut i hagen etter tvilingene. Mathilde hadde bestemt seg for å bli inne. Hagen var flott. Det var lagdt mye jobb i det. Thalia løp bort til en av statuene. Statuen var like høy som henne og den lignet faktisk litt.
Helt plutselig så det ut som om hun ble slått bakover i luften, før hun rett etter på traff veggen med et smell...
---------------------------------------------------
OMG.
Hva tror dere skjedde? Skriv det dere tror i kommentarene.
Takk for at dere leser!!!
-Bigwriter2000
YOU ARE READING
The way home (Isac elliot fan fiction. Norway)
FanfictionDette er min første fann fiction. Den handler om en jente som danser og hennes drøm er å oppleve noe spennende. Pluttselig en dag forsvinner denne jenta og det samme gjør en annen gutt som heter Isac Elliot... Les for å finne ut mer....