Det jeg fikk se var noe jeg ikke hadde forventet.
For det første var jeg ikke lenger i en jungel, og for det andre så sto det små dverger og så på meg...
---------------------------------------------------
Isac pow
De så på meg lenge før jeg løsrev meg. Fort løp jeg til det nermeste teltet og rev opp telt døra. Thaila lå der og så ut som en engel. Hun så fredfull og vakker ut der hun lå. Jeg gikk forsiktig bort til henne og dyttet forsiktig i henne. Hun våknet ikke før jeg hadde gjort det for tredje gang. Hun satte seg fort opp i sengen.
-Hvor er vi? spurte hun meg nervøst.
-Jeg vet ærlig talt ikke. Det eneste jeg vet helt sikkert er at vi er omringet av dverger.
Det var min eneste komentar til det.
Thailia reiste seg opp og sammen gikk vi til telt døra, og åpnet den forsiktig.
Thalia pow
Utten for var det fult av folk. Noen var høye og noen var lave. Jeg kjønte hva Isac mente når han sa at det var fult av dverger. Det eneste som var, var at nå hadde det kommet andre vesner og. Det så ut som om det var mange forsjellige vesner som: satyrer, kentaurer, havfruer og havmenn, nisser og feer der. Det så også ut som om det var noen andre der som var som osd. Alt var helt magisk. Det eneste jeg kunne gjøre var å slippe ut et gisp.
-Wow. Dette er utrolig. Ser du også dette eller er det bare noe jeg forestiller meg?
-Nei, dette er ekte! svarte Isac.
Det kom en mann bort til oss. Han begynte å bable masse rare ting, og verken jeg eller Isac forsto noe av det. Jeg så bort på Isac. Han bare heiste på skulderene og så ut som et større spørsmålstegn enn jeg.
-Jeg skjønner deg ikke, sa jeg til mannen. Mannen så rart på meg og ropte på noen eller noe. Det kom løpende tre små alver med to små aparater til oss. Mannen viste oss hvordan vi skulle bruke dem. Vi skulle sette den ene drlen inn i øret og den andre fast på brystet. Vi gjorde som han viste, og da vi gjorde det fikk jeg og Isac et støt.
-Forstår dere meg nå? spurte mannen.
-Ja, det gjør vi. svarte Isac.
Hei, jeg heter Max Linksen. Velkommen til oss. Hva heter dere? sputre han oss.
-Jeg heter Thalia Ødegår, sa jeg.
-Og jeg heter Isac Elliot Lundén, svarte Isac.
-Kom jeg skal vise dere rundt, og etter det må dere få møre vår konge og hans familige.
Han gjorde et tegn med hånden og begynte å gå.
Vi vandret rundt i en halv time før vi så det. Det var et enormt slott med store hager og det var et enormt market der. Markede så ut som et sånt fra gamle dager.
---------------------------------------------------
Hei kjempe glad for at dere leser historiene mine.
Jeg trenger ideer til konge familien. Hvem den skal bestå av, forslag til navn og de forsjellige personenes personligheter.
Klarer jeg å få 5 vote.
Blir kjempe glad om dere voter og komenteren. Blir ekstremt glad om dere vil følge meg. Plis les de andre historiene mine.
Kommer ny del på mandag eller senere, hvis jeg ikke får noen ideer til kongefamilien! Trenger ideer fort!!!
-------LOVE--------YOU--------ALL--------
-Bigwriter2000
YOU ARE READING
The way home (Isac elliot fan fiction. Norway)
FanfictionDette er min første fann fiction. Den handler om en jente som danser og hennes drøm er å oppleve noe spennende. Pluttselig en dag forsvinner denne jenta og det samme gjør en annen gutt som heter Isac Elliot... Les for å finne ut mer....