(Sofia's POV)
Ik opende rustig mijn ogen en zag dat ik in het bos op de grond lag. Wat was er gebeurt? Het enige wat ik me nog kon herinneren was dat iemand mij hard in m'n gezicht sloeg. Ik stond langzaam op en voelde overal mijn in mijn lichaam. Met tranen in mijn ogen liep ik naar huis. Ik pakte mijn sleutel en deed de deur open. Daar stond mijn vader met een boos gezicht. 'Waarom ben je nu pas thuis?' vroeg hij boos. 'Ze hebben me geslagen!' riep ik met tranen in mijn ogen. 'Jij zwak kind!' riep mijn vader kwaad en gaf mij ook een klap in mijn gezicht en liep weg, waarschijnlijk ging hij weer naar de kroeg. Kreunend van de pijn lag ik op de grond. Dit kan zo niet langer dacht ik bij mezelf, ik ga weg van hier. Met dat plan in mijn hoofd liep ik naar mijn kamer toe en pakte alle spullen die ik waarschijnlijk nodig had en liep weer naar beneden. Snel liep ik het huis uit en pakte de bus, waar die heen ging wist ik niet, zolang ik maar hier weg ging. Naar heel wat uren rijden kwamen we bij een busstation in het bos en ik stapte uit. In de verte zag ik een dorp en ik liep daar naar toe.******
(Emma's POV)
Ik zag iemand bij de stadsgrens en liep onze kant op. Zo snel als ik kon rende ik naar dat meisje toe. 'Hey, wat kom je hier doen?' vroeg ik haar. 'Euh, i-ik kom een plek zoeken om te over nachten' zei ze verlegen. ''Kom maar mee' zei ik. 'Dank je' zei ze en ze liep met mij mee. 'Emma! Kom we moeten Henry zoeken' riep Regina. 'Ja, ik kom er aan!' riep ik terug. 'Ik wil wel helpen' zei het meisje. 'Is goed, wat is je naam eigenlijk?' vroeg ik haar. 'Ik ben Sofia' zei ze. 'Ik ben Emma' zei ik. 'We zoeken Henry, mijn zoon, Greg en Tamara hebben hem ontvoerd' legde ik haar uit. 'Greg Mendell?' vroeg ze verbaasd. 'Ja, en jij hem?' vroeg ik. 'Ja, hij heeft ooit geprobeerd mij ook te ontvoeren' zei ze huilend. 'Kom, dan gaan we snel naar hem toe, anders wordt mijn zoon ontvoerd' zei ik. We begonnen te rennen naar het water.(Sofia's POV)
Ik rende achter Emma aan en zag Greg en Tamara met een jongentje naar het water rennen. Ze gooide een toverboon en er ontstond en portaal waar ze door heen gingen springen. Ik rende nu zo snel als ik kon naar het water en sprong achter hun aan. Plotseling schoot met ketting los en viel door het portaal, voor dat ik bij het water was ging het portaal weg. Ik viel in het water, maar naar een paar seconde vloog ik weer naar de kant. Ik zag dat een vrouw met zwart haar tot op haar schouders mij liet vliegen. Ze zette me op de grond en ik kon haar alleen maar met een open mond aan kijken. 'Gaat het?' vroeg ze aan mij. 'J-ja' zei ik. 'Ik ben Regina' zei ze. 'Ik ben Sofia' zei ik. 'Ik ben Mary Margaret en Snowwhite' ze een vrouw met kort zwart haar. 'Ik ben David en Prince Charming' zei een man met kort blond haar. 'En ik ben Killian of Hook, Captain Hook' zei een man met kort zwart haar een aan zijn ene hand een haak. Het bleef stil en ik bleef ze maar aan kijken. 'D-dus sprookjes zijn echt?' vroeg ik verward. 'Ja, dat klopt' zei Emma. 'Ik ben trouwens de Evil Queen' zei Regina een beetje beschaamd.(Regina's POV)
Opeen begon Sofia te huilen. 'Wat is er?' vroeg ik onzeker. 'Jullie' zei ze. 'Hoezo ons?' vroeg ik een beetje boos en verward. 'Jullie zijn echt' zei ze geschokt van mij toon. 'Ik heb altijd geloofd dat jullie echt waren' zei ze verlegen. 'En ik ben de ketting van mijn enige vriend kwijt' zei ze snikkend.
'We vinden hem wel terug, oké' zei ik. En ze knikte ja. 'Maar eerst gaan we mijn zoon redden!' riep ik.(Emma's POV)
Sofia keek me raar aan toen Regina dat zei. 'Regina is zijn adoptie moeder en Emma zijn biologische' zei David. 'Oh, ik dacht al' zei Sofia. 'We hebben wel Rumpelstiltskins hulp nodig' zei Regina. 'Ja, kom we gaan naar Mr. Golds winkel' zei ik en iedereen liep mee.*****
(Rumples POV)
Ik hoorde de bel rinkelen en liep naar mijn winkel toe. 'Gold, we hebben je hulp nodig' zei Emma. 'Wat kan ik doen voor jullie' zei ik verveeld. 'Greg en Tamara hebben Henry ontvoerd' zei Regina. 'En het is ook jou kleinzoon' zei David. 'Weten jullie waar ze zijn?' vroeg ik. 'Nee, ze sprongen door een portaal, want ze daden nog een toverboon' zei Mary Margaret. 'Ik weet wat jullie nodig hebben' zei ik. Ik toverde een lege, witte aardbol tevoorschijn. Ik prikte mijn vinger aan de naald die er boven zat en een druppel bloed viel op de aardbol en begon een eiland te vormen. 'Nou, waar is Henry?' vroeg Regina ongeduldig. 'Neverland' zei ik zo rustig mogelijk. 'Neverland?' vroeg een meisje die ik nog nooit eerder heb gezin. 'Wie ben jij?' vroeg ik. 'Ik ben Sofia' zei het meisje. 'Ja, Neverland' zei ik terug. 'Ik heb nog een toverboon over' zei Hook. 'Mooi, kunnen we dan met jou schip naar Neverland?' vroeg Emma. 'Aye, kom dan gaan we' zei Hook. 'Ik ga mee, want ik ken de vijand die daar op jullie te wachten staat' zei ik.
JE LEEST
His True Love 💕
FanfictionFanfictie over Peter Pan van Once Upon A Time. (Dit is mijn eerste boek, dus het zal nog niet heel goed zijn.) Please Vote en zeg wat je er van vind :) Wordt langzaam geupdate🙂