~Dit stuk is geschreven van af het moment dat Greg en Tamara met Henry door het portaal sprongen~
(Peter Pans POV)
Ik kreeg een schok door m'n lichaam en wist dat Greg en Tamara met Henry gearriveerd waren. 'Felix!' riep ik en hij kwam er aan gelopen. 'Wat is er, Pan?' vroeg hij. 'Verwelkom om ze nieuwe gasten op Neverland' zei ik. 'Is goed ik haal de lost boys' zei hij en liep weg. Ik verkleedde me als een lost boy met pixie dust, om te kijken of Henry echt zo goed geloofd. Ik vloog weg en ging op mijn plek staan.
~Onder tussen bij Henry, Greg en Tamara~
(Henry's POV)
We vielen door het portaal en vielen op zand. Ik zag op de grond een ketting liggen dus die pakte ik op. Ik zag dat Greg en Tamara er ook aan kwamen dus ik probeerde nog snel weg te rennen, maar Greg had me al te pakken en zei: 'Rustig aan, vriend. Je gaat nergens heen.' 'We hebben het gehaald. Onze taak zit er op' zei Tamara. 'Weet je dat zeker? M'n moeders komen me halen, allebei' zei ik. 'Kijk eens om je heen, jongen' zei Greg en we keken allemaal om ons heen. 'Zie je ergens een klokkentoren? Storybrooke is ver weg' zei hij. 'Dat maakt niet uit. M'n familie is vaker in het betoverde bos geweest. Ze vinden het wel weer' zei ik. 'We zijn hier niet in het betoverde bos' zei Tamara 'Dit is Neverland.' 'O ja? Gaan jullie Neverland verwoesten?' vroeg ik. ''Het stikt hier van de magie' zei Tamara en liep naar Greg toe. 'Mag ik de walkietalkie, dan meld ik me bij het kantoor.' 'Hier' zei Greg en ga haar de walkietalkie. 'Een kantoor in de jungle? Wie werkt daar?' vroeg ik. 'Het gaat jou niks aan voor wie wij werken. Maar ze zorgen goed voor ons' zei Greg en liep naar mij toe. 'O ja? Hoe kom je thuis als de magie is uitgeroeid?' vroeg ik. 'Wij stellen geen vragen. We strijden voor een goed doel' zei Greg. 'Greg?' vroeg Tamara en Greg liep naar haar toe. 'Ja' zei hij. 'Het status lampje brand niet' en ze gaf de walkietalkie aan Greg. 'Heb je de baterijen nagekeken?' vroeg hij en maakte de baterijklep open waar zand uit kwam. 'Wat krijgen we nou? Is dat speelgoed?' vroeg Tamara. 'Goed dat jullie geen vragen stellen' zei ik bijdehand. 'Kom op, lopen jij' zei Greg en pakte mij vast.
****
We waren op een open en Greg was een kampvuur aan het maken. 'Gaan we marshmallows roosteren?' vroeg ik. 'Nee, ik leg een signaalvuur aan' zei Greg 'Zoek droge balderen dan zien ze dat we hier zijn.' 'En als dat niet werkt? Misschien was die batterij wel opzet' zei Tamara. 'Je moet niet luisteren naar dat joch' zei Greg. We hoorde ineens allemaal geritsel in de struiken. En er kwamen allemaal tieners aan gelopen
(Felix POV)
We kwamen uit de struiken gelopen en zagen dat ze onze kant op keken. 'Wie zijn jullie?' vroeg de man. ''We komen van kantoor' zei ik 'Welkom in Neverland.' 'Van kantoor, een stelletje tieners?' vroeg de vrouw verward. 'Nee, dat zijn de lost boys' zei het jongentje. 'Kijk eens aan' zei ik. 'Waarom willen jullie de magie uitroeien?' vroeg de jongen. 'Wie zegt dat?' vroeg ik. 'Dat was onze opdracht' zei de man. 'Dat hebben we jullie wijs gemaakt' zei ik 'Maar goed, geef de jongen maar aan ons.' ''Niet totdat ik weet van jullie van plan zijn met de magie en onze terugreis' zei de vrouw. 'Jullie gaan niet meer naar huis' zei ik met een grijns. 'Dan krijgen jullie de jongen ziet' zei de man. Ik moest er om lachen en zijn: 'Natuurlijk wel.' En precies op het goede moment kwam Pans schaduw er aan gevlogen en trok de schaduw van de man er af en hij viel op de grond. 'Rennen' riep de vrouw tegen het jongentje en hij rende weg. 'Pak de jongen' riep ik naar de lost boys. En een van de lost boys schoot een pijl in de rug van de vrouw en ze viel op de grond. Ik zag dat het jongentje een ketting liet vallen ik raakte die op om later aan Pan te geven.
(Peter Pans POV)
Ik zat op de afgesproken plek te wachten op Henry toen er op eens iemand langs mijn schuilplaats viel, dus ik pakte die gene op en het was Henry. 'Kom mee' zei ik en ik trok hem mee naar de schuilplek. 'Waar is hij?' hoorde ik een paar lost boys roepen 'Hier heen!' Ik zetten mij muts af en Henry zei: 'Dankje.' 'Pan en z'n maten kennen het eiland goed. We moeten oppassen' zei ik. 'Ben jij een lost boy?' vroeg Henry. 'Dat was ik. Ik ben ontsnapt. Nu jagen ze op me' zei ik. 'Waarom?' vroeg hij. 'Vraag niet zo veel. We moeten hier weg, kom op' zei ik en we rende weg.
JE LEEST
His True Love 💕
أدب الهواةFanfictie over Peter Pan van Once Upon A Time. (Dit is mijn eerste boek, dus het zal nog niet heel goed zijn.) Please Vote en zeg wat je er van vind :) Wordt langzaam geupdate🙂