-Aiden ,c-ce ai de g-gând?
Nu spune absolut nimic şi se pune deasupra mea ,începând să mă gâdile.
-Aiden ,opreşte-te! Nu mai pot!
-Nț ,nț ,iubire!
-Stai ,ce? Nu sunt "iubirea" ta!
Fără să răspundă ,mă aruncă pe umărul său ,ca pe un sac de cartofi şi urcă scările ,fugind. Intră cu mine în camera mea şi mă trânteşte violent pe pat ,începând să depună sărutări pe abdomen. Ajungând la gât ,mă muşcă tare ,apoi suge.
Încep să mă zbat ,dar în zadar.. e prea puternic.
-Aiden ,gata! Opreşte-te ,nu te vreau!
Cu ultima fărâmă de putere ,îl împing şi fug spre baie ,unde închid uşa cu cheia.
**
Când nu se mai aude niciun sunet ,deschid uşa şi ies din baie.
Primul lucru pe care îl fac ,e să închid uşa de la cameră cu cheia.
Sunt atât de obosită ,încât nu mai sunt în stare să mă schimb în pijamale. Mă pun în pat şi adorm imediat.**
~Dimineața~
Mă mai foiesc 5 minute prin pat şi mă ridic. Îmi fac un duş ,iar după aceea îmi aleg hainele de azi.
O bluză albă ,până la buric ,cu mâneci luni şi o pereche de blugi albaştrii ,tăiați şi cu talie înaltă.
Cobor jos şi destinația este bucătăria. Mor de foame! Intru în bucătărie şi ce să vezi?!.. Surprizăă! Aiden era acolo.-'Neața!spune.
Îl ignor şi încer să ajung la punga de făină. De ce trebuia să fie tocmai pe raftul de sus? Încep să țopăi ,dar tot nu pot s-o iau. Aiden mi-o ia şi mi-o dă.
Murmur un "mulțumesc" şi încep să fac clătite.-De ce mă ignori?
Doar tăceam..
-Evelin!vine şi mă întoarce cu fața la el
-Ce vrei?
-Vreau să ştiu de ce nu vorbeşti cu mine!
-De ce? Aminteşte-ți ce-ai făcut aseară!
-Ce-am făcut?
-Era să mă violezi ,idiotule!
Doar stă şi mă priveşte trist ,şi parcă-i pare rău. I se putea citi în ochi..
-Evelin ,îmi pare rău!..
-Şi mie că trebuie să fiu soția ta!
Termin de făcut clătitele şi încep să le ung cu Nuttela. Le pun pe 2 farfurii ,una din ele întinzându-i-o lui Aiden.
Fiind prima care termină de mâncat ,mă ridic ,îmi spăl farfuria şi urc în camera mea.
Având un laptop la dispoziție ,mi-am propus să mă uit la "The Vampire Diaries".**
După 5 episoade din "The Vampire Diaries" ,m-am plictisit şi am dat drumul la televizor ,pe un program de muzică.
Am început să dansez de nebună prin cameră şi m-am lăsat dusă de val ,încât nici nu observasem că el stătea în pragul uşii şi mă privea zâmbind.-De cât timp stai acolo?
.......................................
CITEȘTI
✔Vândută✔
RomanceO fată pe nume Evelin ajunge să fie vândută de către tatăl ei pentru o sumă mare de bani ,distrugându-i viața.