Aiden a avut grijă de mine tot restul serii, ca nu cumva să-mi lipsească ceva. Niciodată n-am mai cunoscut această latură a sa. Să fiu sinceră.. ador asta. Mi-am așezat capul pe pieptul lui și am încercat să dorm.
• • •
Dimineața când mă trezisem cealaltă jumătate de pat era goală, Aiden plecase de lângă mine și asta mi-a adus o urmă de întristare pe față.
Cobor încet scările lucioase ale casei. Din bucătărie se auzea muzică și mirosea a mâncare.-Bună dimineața, micuțo! Cum mai ești? Te simți bine?
Un zâmbet micuț și timid îmi apare pe față.
-'Neața.. Da, sunt ok.
-M-am trezit înaintea ta și m-am gândit să-ti fac micul dejun.
-Ăm, mersi. Adică, pentru tot, serios.
-Oricând.
• • •
Mi-am petrecut toată ziua împreună cu Aiden, privind mii și mii de filme, seriale, vorbind, cunoscându-ne mai bine.
Aiden m-a făcut să mă simt astăzi cum nimeni nu m-a făcut vreodată.. Încep să-l plac din ce in ce mai mult și nu cred că e chiar un lucru așa rău.
Nimeni nu alege de cine să se îndrăgostească.. Pur și simplu se întâmplă și n-ai cum să te împotrivești, oricât sau oricum ai încerca. Privesc viața cu alți ochi de acum și pot spune că ceva s-a schimbat.
De când am ajuns în casa asta, nu credeam că o să ajung in acest punct, de a fi fericită.. și uite că s-a întâmplat.
CITEȘTI
✔Vândută✔
RomanceO fată pe nume Evelin ajunge să fie vândută de către tatăl ei pentru o sumă mare de bani ,distrugându-i viața.