#7

3.3K 101 38
                                    

Afară se anunțase o zi însorită. O ieșire in oraș e numai bună. De ce să nu profit de ea?

-Aiden! intrând in camera lui.

Marea greșeală.. tocmai ce ieșise din duș. Ah, Doamne! Ce zeitate de bărbat.. Ăă, gata! M-am întors cu spatele să nu creadă că sunt vreo obsedată, chiar dacă poate e așa.

-Îmi cer scuze! Nu știam, n-aș fi intrat așa. Mai bine plec.

-Hei, hei! Stai așa. Ai nevoie de ceva? Haide, spune-mi.

-Pai.. voiam să ieșim in oraș pentru ca vremea de afară e foarte frumoasa și mă întrebam dacă..

-Eve, puteai să zici așa de la început. Bineînțeles ca voi merge cu tine.

-Ă, serios? Mersi mult.

-Ne vedem in 5 minute jos la mașină.

• • •

-Aiden, te roog! Încă un magazin și promit că mergem.

-Ah, încă mai ai energie?

-Mereu!

Intru intr-un alt magazin și.. Omgg!! Privirea mi se oprise pe o rochie superbă. Era neagră, cu paiete, lungă cu crăpătură pe un picior, fără bretele și cu spatele gol. Am mai menționat că are paiete? Ah, da!
O iau imediat și intru in cabina de probă pentru a o încerca, Aiden dându-și ochii peste cap, plictisit.
Mă privesc in oglindă, neputând să-mi iau privirea de la mine. Se așeza bine și îmi scotea sânii in evidență.

-Aiden! Ești gata?

-Da, da! Hai odată, femeie!

Ies din cabină și fac o piruetă in fața lui Aiden.

-Și? Cum e? Îmi stă bine?

Au urmat câteva secunde de liniște din partea lui, cât timp se holba la mine, apoi parcă s-a trezit din "transă" și vine in fața mea, despărțindu-ne câțiva centrimetri care nici nu contau in momentul asta.

-Arăți.. minunat!

Ne uitam unul in ochii altuia. Buzele noastre mai aveau puțin și se atingeau, dar o afurisită de angajată ne-a întrerupt momentul, spunându-ne ca magazinul se va închide in următoarele minute.

• • •

-Hei, Aiden! Mulțumesc pentru ziua de azi, a fost minunată datorită ție!

Se apropie de mine, vrând să mă sărute, dar ceva îl reține și îmi dă un scurt sărut pe frunte și iese din încăpere, lăsându-mă buimacă..

✔Vândută✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum