#2

7K 210 4
                                    

Razele calde şi fine ale soarelui îmi mângâie fața ,anunțându-mă că e timpul să mă trezesc. Mă ridic somnoroasă din pat şi mă îndrept spre baie ,unde îmi fac rutina. Afară fiind vreme frumoasă ,am ales o rochie mulată ,cu model floral ,cu "New York" şi numărul 86. Cu rochia am asortat o vestă albă din blug cu mici ținte aurii şi nişte adidaşi de aceeaşi culoare.

 Cu rochia am asortat o vestă albă din blug cu mici ținte aurii şi nişte adidaşi de aceeaşi culoare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deschid uşor uşa camerei şi încerc să mă strecor neobservată ,până la bucătărie. Bine zis "încerc".. Nu fac nici 2 paşi ,că uşa camerei de lângă mine ,se deschide ,pe ea ieşind un bărbat.
-Cine eşti?spunem amândoi la unison.
Eu:Sunt Evelin. Tu trebuie să fii Aiden.
Aiden:Mda. Şi ce cauți aici?
Eu:Dna Gina m-a adus aici.
Aiden coboară nervos scările ,țipând. Cobor şi eu ,curioasă.
Domnul şi Doamna Parker erau pe cale să iese din vilă ,dar vocea groasă a lui Aiden îi opreşte.
Aiden:Mamă ,ce caută copila asta în casa mea?
Eu:Ămm ,sunt şi eu aici!
Aiden;Tu să taci ,fetițo!
Gina:Scumpule ,te rog să vorbeşti frumos cu viitoarea ta soție!
Aiden:Mamă ,cred că glumeşti. Ți-am zis de nenumărate ori să nu-mi mai aduci fete ,pentru că nu le voi iubi niciodată.. nu cum am iubit-o pe Amely..
Gina:Nu ți-am cerut părerea. Într-o lună va fii nunta. Acum ,eu cu tatăl tău vom pleca într-o vacanță de 2 săptămâni.
Aiden:O ,nu! Nu ,nu şi NU!
Gina:A ,da! Christine şi Wiliam au şi ei liber în aceste săptămâni. Vă descurcați.
Astea fiind spuse ,părăsesc vila şi mă lasă cu idiotul lor băiat.
Eu:Merg să mă plimb prin grădină.
Aiden:Şi ce-mi spui mie?
Eu:Îgh! Du-te dracu'!
Aiden:Eşti aşa o copilă.
Eu:Şi tu aşa un bou.
Deja mă calcă pe nervi bărbatul ăsta. Merg în grădina plină de trandafiri de un roşu intens ,ca focul. Mă aşez pe o bancă şi admir mai bine peisajul ,parcă scos dintr-un basm. Locul acesta este liniştitor. Mă face să uit că trebuie să-mi trăiesc viața alături de el. Mi s-a făcut foame ,aşa că m-am ridicat şi am intrat în vilă ,îndreptându-mă spre bucătărie. Aiden era şi el prezent acolo. Iar o să am dureri de cap. Iau câteva fructe ,pe care le toc şi le pun într-un bol. Mda ,cam atât ştiu să fac. Mă aşez la masă şi încep să-mi mănânc salata de fructe.
Aiden:Şi eu ce ar trebui să mănânc?
Eu:Ai şi tu mâini ,descurcă-te!
Aiden:Mai bine mănânc în oraş.
Se ridică ,îşi îmbracă sacoul şi iese trântind uşa.
Eu:Mai uşor ,că o scoți din balamale!țip.
Adică ce-mi pasă mie? Să facă ce vrea ,că doar nu-i casa mea. Răsfățat..

**
Se făcuse seară ,iar eu stau pe canapeaua din sufragerie ,uitându-mă la desene animate. Ce? Chiar dacă am 16 ani ,am voie să mă uit. Nimeni nu-mi poate interzice asta. Am auzit un zgomot. Ăsta trebuie să fie Aiden ,dar nu mă sinchisesc să mă ridic de pe canapeaua confortabilă. Intră în încăpere ,aproape împiedicându-se. Pe mine mă bufni răsul ,iar el se uita confuz la mine.
Aiden:Ce-i de râs?
Eu:Nimic*chicot*
Se apropie de mine cu paşi lenți ,ceea ce mă cam sperie puțin..
Eu:Aiden ,c-ce ai de g-gând?

....................................

✔Vândută✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum