Kardeşim olanları anlatmaya başladığında kalbimde tarifsiz bir sızı hissetmeye başlamıştım...
Çünkü kardeşimin ağzından inandığım(!) dine ait bilgiler duymak bana kötü hissettirmişti...
Söylediklerinde benim hani o iman ettiğim kitaptan örnekler vardı...
İman ettiğim ...
''Abi'' demişti gülümseyen bir yüzle... Her aynaya baktığımda Allah beni ne kadar güzel yaratmış demekten kendimi alamıyorum...
O kadar çok organım var ki işlevini bilmediğim,adını dahi bilmediğim...
Bana bir mendil istediğimde uzatıp verene bile çokça teşekkürler ederken ben Rabb'ime nasıl teşekkür etmiyordum...
Eskiden kendimi gerçekten güçlü zannederdim.Gerçekten cesur biriyim biliyorsun..
Vatanım için her şeyi yaparım diye kükrerken ben, Peygamberime can feda derken ben...
İsminden başka bir şey bilmediğimi farkettim Rasulullah'ın...
Vatanım için her şeyi yaparım derken, kopya çekerek kul hakkına girdiğimi,zamanımı boş şeylere harcadığımı, karşılıksız bir iş yapmadığımı farkettim...
Sadece kavli dualarda bulunduğumu farkettim. Fiili dualara çeviremediğimi farkettim...
Allah'ı sadece mafya gibi gördüm... Zor zamanlarımda gideceğim bir kapı olarak gördüm!
Abi bu saatten sonra bana Cuma'lar yetmez... Kandil günlerinde O'nu hatırlamak yetmez...
Kıldığım beş vakit namaz bana yetmez? Okulu neden bıraktığıma gelirsem abi...
Abi ben ilmimle amel edemiyordum... وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنٰٓى emrine uyamıyordum...
Evrim teorisini destekleyen hocalarım vardı ses çıkaramıyordum...
Yaratmayı atomlara yüklüyorlardı dayanamadım abi...
Din kültürü sınav kağıdının arkasında ''Bizi aldatan bizden değildir'' yazıyordu...
Çok da güzel aldatıyorduk abi,sadece sınavla geçerli bir durum değil bu...
Namaz kılarken utanıyordum okulda... Bu nasıl Müslümanlık be abi...
Lafa gelince Elhamdulillah Müslümandım...
İnandığım Allah'ı anlatamıyorum,Anlatamıyorum abi hala anlatamıyorum....
Ama anlatacağım abi,anlatacağım abi ama önce senle başlayacağim..
Yani senle başlayacağız ben okulla beraber dinimi koruyamayacağım ama sen yapabilirsin...
Güzel bir iş buldum burada, aslında ilk başta fikrim medreseye gitmekti lakin...
Kendim de yapabilirim abi... Kendim de yaşayabilirim dini bir yere bağlı olmadan...
Belki de ilerde beraber ders veririz abi,dinimizi anlatırız abi olamaz mı?
Olamaz mı be abi...
Bugün sana bir görev veriyorum abi sadece 15 dakika aynaya bakacaksın!
ihsanı bol Rabbimize karşı bizi aldatan,seni aldatan nedir?
Bana da biri tavsiye etmişti abi ne olursun sadece 15 dakika....
Usulca kalktım ayağa ...
Annem balkonda telefonla babamla konuşuyordu seslerden anladığım kadarıyla...
Gittim yanına koskocaman bir öpücük kondurdum yanağına...
Anlamaya başlamıştım...
9 ay neden taşımıştı beni,beni tanımıyordu...
İnsanlar tehlike hallerinde başını korurken anneler karnını koruyordu..
Anne rahmiydi sonuçtu.Rahmetin habercisiydi....
Peki ya annemi yaratandaki Rahmetin bir sınırı olabilir miydi?
Çayın altını koyup yatak odasına doğru yöneldim....
Aynanın yanına gelmeden önce derin bir nefes alıp verdim..
Ve o sihirli sözleri söylemiştim artık...
''Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enin-i Hafî
Teen Fiction'Bana değil Hakikat'e susuz bu millet. Aradığı Hakikat,Aramaksa Marifet.Asıl sanat o. Hakikati aramayan şiir kelimelerin çelik çomağı. Hakikate dokunmayan fikir kuru laf kalabalığı. Hakikatle zonklamayan kafa çöplük. Sizler şiirl...