Hoofdstuk 3

50 19 2
                                    

Pov Asena
'We zijn er.' zegt Jimmy als we een mooie tuin inlopen van een groot gebouw.'Kom dan gaan we naar binnen.' zegt Jimmy en hij wilt mijn hand pakken, maar ik blijf staan. Hoe zouden ze reageren als ze mij zien? Haat iedereen mij omdat ik mijn roedel in de steek heb gelaten? Zijn de mensen van mijn roedel nog steeds hetzelfde gebleven na de dood van mijn ouders? Vinden ze mij wel nog aardig? Ik durf niet naar binnen te gaan, bang voor hun reacties.'Asena, niet bang zijn voor hun reacties, het zal vast wel mee vallen.' Ik kijk Jimmy raar aan. Kan hij mijn gedachtes lezen?'Hoe wist je wat ik dacht?''Ik ben jou beta, ik voel het.' zegt hij met een knipoog. Hij pakt weer mijn hand vast en kijkt mij aan.'Oke, kom we gaan.' Wij doen de deuren open en iedereen kijkt onze kant op, maar dan ook echt IEDEREEN. Als ze zien dat ik het ben gaan ze buigen. Ik kijk Jimmy aan die mij linkt 'Ik zei het je toch?;)' Ik kijk hem met een grijns aan als teken van, ja je hebt gelijk. Hij grijnst terug en kijkt weer naar de menigte die nog steeds buigt.'Alsjeblieft, laat het heeft voortzetten.' zeg ik waardoor iedereen weer verder gaat met het feest. Ik ga me ook mengen in de menigte en ga ook mee feesten.

De volgende dag

'Mevrouw, wordt wakker.' hoor ik waardoor ik weer langzaam wakker word.'Wat is er Jimmy?' Hij kijkt mij met een grijns aan.'U had het wel erg naar uw zin op het feest he?''Ja hoezo?' Hij grijnst nog breder. Als ik zie waar hij naar kijkt moet ik hard blozen. Mijn kleren zijn gescheurd en ik ben half naakt! 'Kijk is niet zo, heb je geen manieren geleerd ofzo!' Hij grinnikt.'Ik ga al, komt u straks naar beneden? We moeten weer aan het werk.' Ik knik en vlak daarna verlaat hij de kamer. Ik ga me snel omkleden en ga voor de spiegel staan. Daar gaan we dan, er begint vandaag voor mij een nieuwe dag. En ik stap me kamer uit.'Ik weet dat ze bijna jarig is, daarvoor organiseer ik het ook. Nee ik weet het, ik wil gewoon niet dat ze zich nog meer zich eenzaam voelt. Jaahh, nee. Lu-' Ik hoor Jimmy aan de telefoon praten dus loop ik naar beneden. Als hij merkt dat ik het bent stopt hij met praten.'Hey Jimmy, wie was dat?''Oh, het was onze nichtje, kom gaan we rennen?' vraagt hij met een brede grijns. Ik knik en loop naar buiten. Hij verbergt echt iets, alleen wat? ach ja kom er vanzelf wel achter, hij is het echt niet van plan het zomaar tegen mij te zeggen.

Ik verander in mijn wolvenvorm en ren alvast. Ik steek mijn kop in de lucht en geniet van de lekkere natuurgeur. Ik hou van dit geur. Ik zie Jimmy naast mij verschijnen.'Je geniet ervan he?' mindlinkt Jimmy mij.'Jij niet dan?' Hij grijnst en rent harder. Ik ren ook harder en we racen door de bos heen. Wij racen altijd samen. We racen zo hard en lang dat we niet door hebben dat we op een andermans territorium zijn. De territorium van the black moons. Wij merken dat pas als we een andere wolf ruiken en abrupt stoppen met rennen.'Ruik jij dat ook?' vraag ik aan Jimmy.'Een andere wolf.''Die lekker ruikt.' voeg ik eraan toe. Jimmy kijkt mij raar aan.'Wat ruik jij?' vraagt hij. Ik denk even na en ruik nog goed om precies te weten wat ik ruik.'Hmm, vanille gemengd met aardbei en kokosnoot. En nog een andere geur maar ik kan niet plaatsen wat.' Jimmy kijkt mij geschrokken aan.'A... A-Asena. D-D-Dat i-is de ge-ur van je m-m-mate.' Ik kijk hem raar aan.'Maar ik ben nog geen zeventien. Wacht! Welke datum is het vandaag!?' Vraag ik bijna schreeuwend.'5 december hoezo?''Het is vandaag mijn verjaardag, ik ben vandaag 17 geworden!' Hoe kon ik dit niet weten? Zat ik dan echt zo lang in de rauw?! Er springt een wolf uit de bosjes.'Mijn.' gromt hij.'Je bent van mij.' Ik zie dat Jimmy schrikt en diep buigt. Waarom buigt hij voor de wolf die mijn mate moet voorstellen?'Jimmy?' vraag ik hem waarschuwend. Hij heeft geen aandacht voor mij maar gaat verder met buigen. Wie is dat wolf? Ik bedoel, zo belabgerijk kan hij tochbniet zien. Opeens springt er nog iemand uit de bosjes.'Meneer.' zegt hij diep buigent.'Meneer Alexus, u wordt verwacht door uw koninkrijk.' Wacht! Is hij Alexus? Dé Alexus?

The battle between 2 packs (de strijd tussen 2 roedels)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu