I'm SO sorryyyyyyyy

20 5 6
                                    

Sorry mensen, maar ik heb tijdelijk niks kunnen uploaden en dat gaat ook tijdelijk niet gebeuren. Dat komt vooral omdat ik het best wel druk heb met school. En als jullie zitten van:''Maar Sevda, je hebt al vakantie. Whyy?'' Nou, dat ik al vakantie heb weerhoud me er niet van dat ik nog hard moet knokken om volgend jaar goede cijfers te halen en om een goede 2e jaar mee te maken. En daarbij, ik moet eerlijk zijn. Ik vind dit boek een beetje saai worden. Ik ga nog wel door wanneer ik daar weer een beetje zin in heb, maar op dit moment is mijn inspiratie nul. En ik schrijf al 2 boeken, dit boek en Demonische Zielsverwanten, en ik was van plan om nog een boek te schrijven. Hij gaat niet lang duren, maar ik kan gewoon geen 3 boeken tegelijk onderhouden. Het zal opzicht wel kunnen, maar ik heb al moeite met 2, vooral omdat ik gewoon voor dit boek momenteel weinig inspiratie heb. Dus heb ik het volgende bedacht. Ik zet dit boek tijdelijk stop en ga ook gewoon tijdelijk alleen verder met Demonische Zielsverwanten (mijn eerste boek) en als ik weer wat meer tijd heb komt mijn 3e boek online. En ondertussen zal ik nog wel kladverhalen voor dit boek schrijven, en als ik er al best wel wat heb en wat meer inspiratie dan op dit moment, komen ze online en zal ik weer verder gaan met dit boek. En niet getreurd mensen, dit boek blijft online voor zover het is. Dus je kan hem nog altijd lezen, maar dus tijdelijk geen nieuwe hoofdstukken. But I promise, ik zal in de zomervakantie hard aan de bak gaan met mijn 3 boeken, en ook uiteraard met mijn school.... helaas met school :(. Vinden jullie ook niet dat school alles verpest? Maar we moeten er maar mee leven hé. Naja, ik sluit dit hoofdstuk maar af. Nogmaals sorry mensennnnn. Maar jullie kunnen ook meedenken met mij als jullie willen wannttt.... Jullie kunnen ideeën achterlaten onder ALLEEN DIT HOOFDSTUK. En wie weet, misschien verwerk ik wel jouw idee in mijn boek en krijg je een shout-out. En daarbij, als je al een boek online hebt, zal ik hem ook lezen en er op stemmen... So maybe you can win? Ik doe dit vooral om meer interactie met jullie te hebben. Nou, ik ga maar weer eens. En nogmaals, het spijt me echt, ik zal weer zo snel mogelijk verder gaan.

-Sevda

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 30, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The battle between 2 packs (de strijd tussen 2 roedels)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu