Dvije godine kasnije
Jane
Sjedim u uredu nakon napornog dana , razmišljam. Osmijeh mi ne silazi s mog lica. Dobili smo prvostupanjskupresudu protiv počinjenih malverzacija od strane jednog političara u jednom dioničkom društvu. Vodila sam sama slučaj koji je bio medijski dosta popračen. Bilo je mnogo pristisaka na mene i moj ured, ali oduprijela sam se svemu.
Uspjela sam. Prva prepreka je iza mene.
Još samo da sutra izdržim, prošlo mi je kroz glavu.
Sutra je Ozanin dan, dan kada će dobiti diplomu i nikako se ne mogu izvuči. Rekla je da će radije zamoliti Petera da ne dolazi, ali da ja moram biti tamo.
-Ozana, on ti je otac-okretala sam sa očima –Naravno da mora doći. Njemu duguješ sve ovo. Nesmiješ mu to uskratiti.
-Ali ako moram birati tko će od Vas dvoje doći, onda radije biram tebe. Bez tebe nebi svega ovog bilo- zagrilala sam svoju prijateljicu.
-Ne moraš birati. Doći ću.-skakala je kao malo dijete.
Naravno da je ne mogu razočarati, moram biti tamo. A i srce bi me boljelo da nisam tamo. Samo kako ću za istim stolom da sjedim s njim, njegovom bivšom ženom i možda novom pratnjom??
Vrijeme je da zovem svojeg jokera. Vjernog prijatelja unatrag dvije godine.
-Ej malecka, kako si? Pune su te naslovnice! – nasmijala sam se
- Trebam uslugu!
- Sve za tebe, znaš to. – obožavala sam tog dečka, uvijek je bio pun života i razumijevanja.
-Sutra je Ozanina promocija i trebam pratnju. – s druge strane sam čula tihi uzdah
-Ići češ? Naravno da ćeš ići, nikad nisi ozbiljno mislila to propustiti. – kao da mi je čitao misli.
-Moram, red je. Imaš toliko vremena odvojiti za mene?
-Uvijek zlato. Moram samo javiti Todu- Tod je njegov dugogodišnji dečko. Obojica su toliko draga, ali ipak Tom ima u sebi ono nešto, pa smo kliknuli na prvu. – Nego, zašto ti već jednom ne nađemo komada?
-Slomio si mi srce dok si rekao da si zauzet i još uvijek patim- čujem smijanje s druge strane.
-Ne seri mala. Nego da čujem pojedinosti, moramo se uskladiti da izgledamo kao lijep par.- uvijek sam mogla računati na njega.
Ozana se razveselila kada je čula da dolazi i Tom. Obožavala ga je kao i ja, čak se i Chris naviknuo na njega iako je u početku prigovarao. Dugo Chrisu nismo rekle da je gay, bojale smo se na njegovu reakciju koja nas je sve iznenadila. Prihvatio ga je i na kraju je priznao da je bio ljubomoran na njega jer je Tom bio gotovo savršen u svemu.
Kad sam došla u stan, Ozana i Chris su večerali.
-Vidi ti nje. Moja cimerica je glavna tema današnjeg dana. – smijala se Ozana i pozvala me za stol. –Dođi, ima i za tebe. Chris je kuhao.
-To nikako ne smijem odbiti.-nasmijala sam se i sjela za stol. Proveli smo ugodnu večer, proslavili moj uspjeh dobrim vinom i kad smo već počeli gluposti pričati, odlučila sam se povući. Prije nego sam ušla u sobu Ozana mi se približila.
-Nećeš odustati?- zagrila sam je.
-Draga moja, pa zar ti sumljaš da je moja ljubav prema njemu jača od ljubavi prema tebi?- uh, alkohol govori iz mene- Nikad ne sumljaj u mene. Ti si setra koju nisam imala, i mala moja, za tebe sve. Već sam odavno izabrala,nisam li?- gledala me je
YOU ARE READING
Njena opasnost
RomanceJane je apsolventica na pravnom fakultetu u Oxfordu. Odlična studentica, marljiva i prelijepa. Prihvaćena u društvu, dobar prijatelj... Obožava provode, koncerte, izlaske i veoma je brižna o svojoj mlađoj štićenici. Jedina joj je mana ljubav prema r...