Şimdi yeni bir bölüm yeni bir çift bu bölümü ChanAylin'ne ithaf ediyorum. Umarım beğenirsin.
Chanyeol Aylin özel konuşma( Nişanlılar)
Aylin: Aşkım ne zaman eve geliceksin?
Chanyeol: Yaza kadar gelemiycem.
Aylin: Ama ben sevgililer gününü tek başıma mı kutluycam?
Chanyeol: Mağlesef evet tatlım bende şu anda yanında olmayı isterdim ama kader bize bunu yazmış napalım.
Aylin : Tamam o zaman ben seni rahatsız etmiyim.
Chanyeol: Hani öpücüğüm?
Aylin: 😘😘😘 al sana öpücük
Chanyeol: Napalım bunla idare edicez artık.
Aylin: Bulmuşta bulanıyor.
Chanyeol: Canım şu an gitmem gerek sonra konuşuruz tamam mı? Hadi öptüm.
Aylin: Tamam hadi görüşürüz.
12 Saat sonra
Chanyeol: Canım Napıyorsun?
Aylin: Hiç sensiz geçireceğim sevgililer gününe hazırlanıyorum.
Chanyeol: Hadi bakalım masaya 2 bardak köy ablam seni yalnız bırakmamak için sana geliyor.
Aylin: Tamam canım hadi görüşürüz.
Chanyeol: Sanada canım
Yazarın ağzından;
Aylin üzgün bir şekilde masayı ve etrafı hazırlar. Üstünü giyindikten sonra kapı çalar Aylin hemen kapıyı açar , açmasıyla bakılması bir olur. Chanyeol hemen Aylin'i alıp odasına götürür Aylin uyandığında yanında onu seyreden Chanyeol'lü görür. Hemen kalkıp Chanyeol'le bakıp gerçeklik testi yapar sonra kendini cimcikler ama yaşananlar gerçekti. Aylin bir anda kızarır ve arkasını döner Chanyeol onu kendisine çevirip yanağını tutar bir anda Aylin daha çok kızarır.
Chanyeol. " Benden niye utanıyorsun "
Aylin "Senin karşında rezil kepaze oldum "
Chanyeol " Sen benim meleğimsin sen benim gözümde hep aynısın o yüzden utanıp arasında sen benim meleğimsin"
Bunun üzerine Aylin biraz rahatlamıştır ama hiç konuşmaz Chanyeol o arada cebinden bir kutu çıkarır içinden perili bir kolye çıkar. Chanyeol izninle diyip kolyeyi Aylin'e takar
Aylin Chanyeol'e sarılıp "teşekkürler" der
Chanyeol'ün Aylin'e aldığı kolye
Arkadaşlar düğünümüz haftaya pazartesi tüm Wattpad üyeleri davetli......
MUTLU SON