Chanyeol'un ağzından
Jin bir hızla herkesi uçağa yetiştirir. Jung kook, Sehun, Tao, V, Kai ve jimin konuştuğumuz gibi valizlerin içinde seyahat ederler. Onların yanında jin ve xiumin de iki tane görevliyi tekme tokat dövüp kıyafetlerini almışlar böylece valizlerin kontrolden geçirirken içinde bir şey yokmuş gibi davranışlardır. Yani anlıyacağınız 6.000 TL cebimizde kalmamış bir de yanında 6.000 TL daha cebimizde kaldı. Neyse biz konuya dönelim çok abarttım.
Bizimkiler tekrar Derya'ların evine gitmeye karar vermişlerdi "ay yine şu bayılan kızların yanına gidiceğiz." ama yine kaybolmuştuk. (Yazar çok abarttın) Nihat hoca xiumin ile konuşmuş önceden seni alıcam diye. (hemde çok abarttın yazar) Sonra da ne olsun? Jimin ve Kai' da önceden anlaşıp EŞH (Eşofmanlı Şevket hoca) ile şu 1 ay içerisinde espiri dersi alıcaklarmış. Ah başıma gelenler...
(Kendi adına konuş chanyeol burda kollerım koptu sen ne diyon?)
Tamam ya bir şey demedik.
Tamam affettim seni
Konuya devam edebilir miyim?
Et zaten şurada anlatıcağın az ir şey kaldı.
Neyse arkadaşlar biz devam edelim. Nerede kalmıştık?
Heh hatırladım jimin ve Kai giddikten sonra V ve jung kook da Furkan yaman ile beraber gitti. (Ulan bir eve gidiceğiz herkes dağıldı Yaw) Neyse ben konuyu fazla uzatmadan şunu demek istiyorum. Biz eve gidene kadar herkes biriyle gitti sadece ben kaldım 😭 he bide lay kaldı o beni yalnız bırakmadı canım arkadaşım.
Lay ve Chanyeol gerçek hayat
Lay: sonunda geldik Yoda
Chanyeol: geldik UNİCORN
Lay: bu sefer bayilmazlar inş
Chanyeol: inşallah
Lay: hadi kapıyı çal.
Chanyeol: hemen basıyorum.
Ding dong Ding dong
Kapıyı Derya'nın gardaşıyla Hanife'nin ablası açtı.bu sefer bayilmazlar sırası Hanife'nin ablasındaydı. Ama bayılmadı. Derya hemen onları içeri aldı. Ve Derya Hanife Gardaşı lay ve Chanyeol bir odaya gittiler. Gardaşı chanyeol ve lay'i sorguya çekti. İlk sorusunu sordu. Diğerleri nerede?
Bu soruyu chanyeol cevapladı
Luhan, Suho ve chen gelmedi.
Xiumin imam olmaya gitti.
Kai ve jimin eşofmanlı Şevket hoca ile gittiler
Jung kook ve V Furkan yaman ile gitti birlikte video oyunu oynayacaklarmış.
Kris, D.O. Suga ve Tao Enes Batur ile kavga etmeye gittiler.
RAPMON , j-hope ve jin Orkun ışıtmak ile beraber yorumlardan şarkı yazmaya gittiler.
Baek (chanyeol hüzünlenir) sehun yolda giderlerken kızların saldırısına uğradık onlar kızlara yakalandı (imza ve foto açısından yalnış anlamayın) digerleri de ben yakalan mıyayım diye beni oradan aldılar baek orda kaldı. Lay de ona kafa sallıyarak katılır.
Chenyeol ağlamaya başlar ardından herkes ağlar. Yukarıdan gelen sesleri duyan Hanife'nin ablasında gelip olayı öğrendikten sonra umursamadan aşağıya iner. Herkes kendini toparladiktan sonra gardaşı ikinci soruyu sorar.
Kaç gün burada kalicak siniz?
Lay cevap verir luhan hyung mağaşını alana kadar.
Luhan hyung ne Zaman maaş alıcak?
Lay: Ay başında
Neden buraya tekrardan geldiniz?
Chanyeol: Canımız sıkıldı ne yapalım?
3 göbek atın.
Chanyeol: tövbe tövbe
Allah Allah
Lay: peygamber peygamber
Tamam ya o sahneyi biliyorum sonra
Da Suho para para diyordu.Chanyeol: sen-sen o sahneyi nereden
Biliyorsun bakıyım.Bazı kuşlar söyledi
Lay: Biz o kuşları gayet iyi biliyoruz.
Neyse biz sorularınıza dönelim
Chanyeol: zaten kağıtta yazan sorulara
Döüksün daha ne kadar dönücen?
Allah AllahAaa sorular bitmiş iyisiniz hadi
Lay: biz şimdi 1 ay boyunca boş boş oturacak mıyız?
Derya: kim demiş boş boş oturacağımızı?
Hanife: Derya doğru söylüyor 1 ay boyunca size
İstanbul'da gezilmemiş yer bırakmayacağım.Arkadaşlar SwagYeol02 sormuştu bir daha ki bölüm için kişi arıyorum diye ama kimseden bir cevap gelmedi bende o yüzden aynı kişileri kullandım eğer şimdi fark Edip girmek isteyen varsa söylesin ben bir şekilde sizi katmayı çalışırım. Bu arada ne kadar BTS fanısın kitabıma bakarsanız sevinirim.