Sevgililer günü özel 7

113 13 4
                                    

Bu bölümü-umuttkralice-'ye ithaf ediyorum.

Eylül ve Suho özel. (Arkadaşınla mesajlaşıyorsun)

Okulda çıkmış yürüyerek en yakın arkadaşınla mesajlaşıyorsun. Normalde asla sokakta yürürken hiç kimseye mesaj atmazsın ama arkadaşın yurt dışında.

Arkadaşın: Selam naber?

Eylül: iyiyim canım sen? ^_^

Arkadaşın: iyi. Neler yapıyorsun?

Eylül: Aynı. Sen neler yapıyorsun.

Arkadaşın: Bende aynı.

Eylül: Yokmuş hayatında biri?

Arkadaşın: Var tabiki geçen gün sevdiğim çocuğa açıldım.

Eylül:Senin adına sevindim.

Arkadaşın: Eee sende yokmuş?

Eylül: Hayır.

Arkadaşın: Şu an ne yapıyorsun.

O sırada otobüse binmiş ayakta duruyordu  oturacak yer yoktu. Tutunup beklemeye başladın.

Eylül: Şimdi otobüse bindim.

Arkadaşın: Nereye?

Eylül: Hediye almaya.

Arkadaşın: Neden kime?

Eylül: Yarın sevgililer günü Yaa onun için.

Arkadaşın: Hâlâ mı?

Eylül: Yapıcak bir şeyim yok.

Arkadaşın: , Gidip ona söyleye bilirsin.

Eylül: Onunla yakın değiliz biliyorsun. Sadece merhaba merhaba.

Arkadaşın: Olabilir.

Eylül: Utanıyorum anlasana.

Arkadaşın: O zaman vazgeç ondan psikopat gibi Suhoyla sevgili olmadığın halde ona her sevgililer günü hediye alıyorsun.

Eylül: Hiç çoktan ona yollamıyorum.

Arkadaşın: O daha kötü yaa.

Eylül:Off yeter ama.

Eylül son durakta durup otobüsten indi. Arkasında şaşkın bir Suho bırakarak. Hediyelik eşya dükkanına girdi. Oradan güzel bir hediye alıp paket yaptırdın. Eve gidince aldığın hediyeyi diğer hediyenin yanına koydun ve kutuyu güzelce sakladın.

Evde oturmuş TV izliyordum. Telefonuna gelen bildirim sesiyle telefonu eline aldın. Ekrandaki Suho'ya bakıp gülümsedin bunu yazın gizlice çekmiştim. Mesaj Suho'dan gelmişti. Hızlıca mesajı açtın.

Suho: Selam!

Eylül: Selam

Suho: Naber?

Eylül: İyiyim Yaa sen?

Suho: iyiyim. Eğer müsaitsen aşağıya gelir misin?

Eylül: t-tabi geliyorum.

Suho:  Bekliyorum.

Yerinden kalkıp hemen pencereye koştum ağacın altında seni bekliyordu. Üzerini kontrol edip aşağıya indin.

"Benden hoşlanıyor musun?"

"Ş-şey ben..."

"Ben senden hoşlanıyorum"

"Ne?"

"Sevgilim olur musun?"

"EVET" diyip onun boynuna sarıldın. O da ellerini beline sardı. Suho birden Eylül'ü etrafında döndürdü

Suho'dan

Uzun zamandır Eylül'den hoşlanıyorum ama bir keresinde onu sevgililer gününde hediye aldığını görmüştüm onun gizli bir sevgilisi var sanmıştım ama öyle değilmiş. Bugün onu otobüste gördüm yanına kadar gitmiştim ama beni fark etmedi bile. Arkasına geçip kiminle konuştuğuna baktım. Arkadaşıyla konuşuyordu benden hoşlanıyordu tıpkı benim ondan hoşlandığım gibi.

                                           THE End

exo ve bts whatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin