Bu bölümü EylemAydin03 'e ithaf ediyorum.
Eylem xiumin özel konuşma
Eylem: Sevgilimmm
Xiumin: Ne?
Eylem: Noldu xiumin? Bir sorun mu var?
Xiumin: Evet var!
Eylem: Sorunu söylermisin?
Xiumin: Yok bir şey. İşim var sonra konuşuruz!
Eylem: T-tamam
Yazardan;
Eylem ne olduğunu hiç anlamamıştı. Oysaki çok heyecanlıydı. Yarın sevgililer günüydü ve bu onlarin ilk sevgililer günü olacakti. Eylem elindeki telefonu yanındaki sehpanın üzerine koydu. Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı bile. Xiumin'e ne olmuştu böyle? O sevecen nazik adam nereye gitmişti. Eylem koltuğa uzanıp uyumaya başladı.~1 Saat Sonra~
Eylem uyanmış Xiumin'e mesaj atmaya karar vermişti.
Eylem: Min seok?
Xiumin: Ne var!?
Eylem: Noldu sana?
Xiumin: Ne olmuş bana?
Eylem: Sinirli ve kabasın.
Xiumin: Her zamanki halim.
Eylem: Her zamnki halin mi? Sen böyle değilsin xiumin. Sorununu anlat lütfen.
Xiumin: Ben buyum kızım. İster kabul et ister etme!
Eylem: Pekala. Çıkar yakında kokusu.
Xiumin: Off sıktın haa. Ben ayrılmak istiyorum.
Eylem: NE?
Xiumin: Ayrılıyorum senden.
Eylem: Neden yaa neden?
Xiumin: Ben artık hayatımı yaşamak istiyorum. Hayatımda önemli kararlar aldım. O HAYATIMI YAŞAMAYA GIDIYORUM!
Eylem: Hayatınımı yaşamak istiyorsun? Benimle hayatını yaşayamıyor musun?
Xiumin: Sen bana engelsin Eylem. Buraya kadarmış.
Eylem: Allah belanı versin.
Eylem telefonunu aynaya doğru fırlattı büyük ihtimalle daha çalışmaz ama umurunda değildi. Gözlerinden yaşlar akmaya başladı. En nefret ettiği şeyde buydu işte bir ezik gibi ağlamak.
Bir süre sonra Eylem çikolata saralle cips çerez ne bulduysa yiyordu ve şu ana kadar iki şişe iki litrelik kola bitirmişti.
"Agagagagag. Beni nasıl bıraktı ama hahaha. Nasılda kullandı beni ama ne kadarda aptalım agagagaga." Eylem resmen delirmiş gibi davranıyordu. Ev arkadaşı Eylem'e korkuyla baktı.
"Iyi misin? "
"Hayır değilim agagagaga"
Saat 12'ye geliyordu. Eylem 3 kutu saralle. 30'a yakın çikolata 3 litre kola ve baya bir cipsi bitirmişti. Cama atlılan taşla eylem kendi kendine söylendi. Tekrar cama atlılan taşla yerinden kalkıp cama doğru ilerledi. Cami açıp bağırmaya başladı.
"NE BEE BIR DEPRASYONADA MI GIREMICEZ. RAHAT BIRAKIN LAN BENİ! "
Xiumin kızı bu halde görünce gülümsemeden edemedi.
"Dışarıya çık Eylem" Eylem xiumin'i görünce dışarıya çıktı. O söylediği için değil ona bağırıp çağırmak için hattâ dövmek için. Dışarıya çıkınca gözlerine inanamadı. Xiumin elinde bir demet gül vardı. Karların üzerinde ise mumlardan kalp vardı.
"HAYATIMI YAŞAMAYA GELDIM." Xiumin kollarını açıp Eylem'i bekledi. Eylem şaşırmıştı şoku üzerinden attıp xiumin'in boynuna atladı. Xiumin hafifçe uzaklaşıp sevdiği kıza bakti.
"Bakıyorum'da sende hayatında önemli kararlar almışsın. Artık kilolu bir kız mı olacaksın?" Diyip eliyle Eylem'in dudagının kenarındaki çikolatayı gösterdi. Eylem başını öne eğdi. Xiumin kızın kulağına eğilip
"Sevgiler günümüz kutlu olsun" diye fısıldadı.
The End...
Yazarınız okulda o yüzden ben yazdım umarım beğenirsiniz. Herkesin sevgililer günü kutlu olsun. Sevgilisi olmayanlarda gelin sarılalım.