Sevgililer günü özel 8

170 13 26
                                    

     Bu bölümü ExonunUnicornu'na ithaf ediyorum.

Elif ve Lay özel konuşma (Birbirlerini tanımıyorlar)

Bilinmeyen: Suho bugün sinemaya gidelim mi? Ama paralarım biter diye bir şey yok ama.

Bunu gören Elif biraz şaşırır, sonra Suho'nun taklidini yaparak yazmaya devam eder.

Elif: Yaa banane paralarım biter😭😭😭

Bilinmeyen: Senin paralarını soysunlar inşallah.

Elif: Yaa tamam tamam beni yakaladın .

Bilinmeyen: Kimi yakaladım lan ben.

Elif: Beni

Bilinmeyen: Beni tanımadın mı? Ben Lay.

Ay inanamıyorum ben deminden beri Lay oppayla mı konuşuyordum.

Elif: Tabiki tanıdım sen Lay amacasın.

Bilinmeyen: Ha şöyle bana amca demeği öğren.

Elif: Peki Lay amca.

Bilinmeyen: 1 dk Lay amcamı?

Elif: Evet.

Bilinmeyen: Aramızda 1 yaş var Suho. Ne amcası yavrum

Elif: Neyse ne de deliymişsin. Ben Suho değilim. Yalnış numara.

Bilinmeyen: Ne sen benim Suho ommama ne yaptın? Komşular komşular yetişin hırsız var.

Elif: Ne hırsızı lan! Delirmiş bu adam!

Bilinmeyen: Bende merak ediyordum neden Suho'nun elinde telefon yok diye.

Elif: Mal mısın yoksa mal gibi mı davranıyorsun.

Aylar haftalar günler birbirini kovalarken Lay ve Elif birbirleriyle iyice kaynaşırlar. Lay ne kadar Elif ile buluşmak isterse Elif bunu istemiyordur. Lay ona fotoğraf yollamasına rağmen Elif bir kere olsun fotoğraf yollamamıştır. Ama Lay onu görmeden ondan hoşlanmaya başlamıştır. Arada bir telefonla konuşuyorlardır. Lay yine Elif'e mesaj atmıştr.

Lay: Merhaba!

Elif: Merhaba!

Lay: Nasılsın.

Elif: İyiyim sen.

Lay: bende iyiyim. Eee?

Elif: Eee?

Lay: Eee?

Elif: Eee ne?

Lay: Ha şey Yaa... Yarın _____cafeye gelsene?

Elif: Olmaz Lay!

Lay: Neden?

Elif: Çünkü sen ünlüsün! Sıradan bir kızla dışarıda bulunamazsın

Lay: Saçmalama Elif Yaa

Elif: Ben diyeceğimi dedim.

Lay: Eğer gelmezsen numaranı herkese veririm!

Elif: Yapamazsın!

Bir kaç dakika sonra

Yoda: wow Selam wow?

Elif: Sende kimsin bee ?

Yoda: Exo'nun yakışıklı, Güler yüzlusu, çok yemek yiyebilir ve tabiki kızların biricik oppası. 😎😎😎

Elif: Haa şu zürafa adam.

Yoda: ivit o benim

Elif: iyi. Kim verdi sana numaramı.?

Yoda: Tabiki de senin numaranı Lay Hyundan  aldığımı sana söylemicemn. Çünkü ben sır tutan bir insanım.

Elif: Ve hakiki malsın.

Yoda: Omo. Omo mal dedi bana. Seni Deryoşuma söylicem. Ve o d seni dövecek hih!!!


Lay: Gördün mu?

Elif: Off tamam Yaa gelicem.

Yazardan.

Elif biasıyla buluşacağı için çok heyecanlıydı üzerine hoş hafif diz üstü beyaz mavi karışımı elbisesini giydi. Cafeye gelince duruşunu dikleştirp içeriye girdi. Karşısında ultra yakışıklı bir adet Lay vardı. Havadan sudan konuşurken Lay birden Elif'in elini tuttu.

"Uzun zamandır sana aşığım. Biliyorum seni daha önce hiç gormedim ama oldum işte. Sevgilim olur musun?"

"E-evet evet evet" ,diyip ona sarıldın o da sana sarıldı ve kulağına fısıldadı;

"İlk sevgililer günümüz kutlu olsun"
birbirinızden hiç ayrılmadan mutlu bir hayat sürdunuz.

                                         THE END

Yazmamda yardım eden mal Chanyeol delisi diriyoş ( exo_pcy2)ablama teşekkür ederim.

exo ve bts whatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin