Z pohledu LAURI ...
V 5:00 jsem vstala. Divila jsem se kde jsem ale pak mi prošel hlavou včerejšek. Vstala jsem a šla si po věci. Rychle jsem se oblékla a pak jsem si všimla spícího MaTTema na gauči. Sebrala jsem papírek a tužku a napsala vzkaz. Poté jsem si sebrala věci a běžela na spoj. Ve vlaku jsem se zamyslela nad tým co MaTTemovy včera asi řikal Moon?. Kdyš jsem přišla domú zapla jsem pc a připojila se na wifi. Začala mi chodit spousta správ od spolužákú, spolužaček, Mimi, ale divný je že mi napsal Moon.
Moon: Čau
Ja: Čau :0
Moon: Konečne som ťa našiel.
Ja: Mě? Proč?
Moon: Koho iného. Na craftcone sme sa neporozprávli a toho ľutujem.
Ja: O čem?
Moon: Hocičom.
Ja: Musím ale pak napíšu.
Moon: Ok no. Čau :3
Ja mu už neodepsala. Takže tohe je fakt zlý! Hodně ,hodně zlý!Z pohledu MaTTema ...
Šel jsem si udelat snídani a sedl jsem si k počítači. Co nevidím, Laura napsala.
L: Nevíš proč mě hledal Moon?
M: Včera kdyš jsem s ním volal se na tebe ptal.
L: Nevíš proč na mě?
M: Prej ses mu na craftconu zalíbyla.
L: Ježiši Maria!! To snad ne!
M: Ale jo.
L: Ty si mu dal múj fb?
M: Já neřekl ani slovo.
L: Dík. Zase si mi pomohl.
M: nz :D
L: Neva že jsem ráno odešla tak hnusně?
M: Vůbec. Ješte že si stihla spoj. To je hlavný.
L: To jo no. Hele ja musim.
M: Už zas?!
L: Jo... Promiň.
M: Nevadí, kdyš musíš tak běž. Čau :3
L: Dík. Ty mě dokážeš pochopit. Ahój :)Byla to škoda a nudil jsem se tak mě napadlo že něco natočím. Ale nevědel jsem co. Napadlo mi že bych natočil něco s Dejzrem tak jsem mu zavolal. Dohodli jsme se že si zahrajem starý dobrý survival games na servru SG. Kdyš jsme tak hrály Dejzrovy spadl MC a já dostal záchvat smíchu. On taky. Pak proste dával do kupy MC tak jsme se bavili o blbostech a zaznela věta: "Ty chodíš s faninkou?" "né" odepřel jsem. "Jebe tí?! " dodal jsem a pak jsme oba z mího super hlasu dostaly neskutečne velkej záchvat Smíchu. Najednou mi vyskočila zpráva fb od Lauri kterou jsem si nevšiml ani počas stříhání videa.
L: Čaukó :P
Video jsem postnul a zdílel na fb.Pohled LAURI ...
Napsala jsem MaTTemovi ale asi nemá čas.
Crrr... Upozornení - MaTTem vydal nové video. Tak proto neodepsal. Tak nic no.
Koukám na video a všimnu si kdyš počas záchvatu smíchu vyskočí fb upozornení. Koukla jsem su kdo chudák to špatne načasoval na video. Ten chudák jsem já! Hned jsem mu napsala:...
L: Čau MaTTeme. Proč si mě nevistřihl z videa?
Neodpovídal... Nebaví se se mnou? Vždiť je online!Pohled MaTTema ...
Koukám na to video kdyš v momente mi příde zpráva od Lauri. "Nemohl si mě z toho videa vystřihnout?"
Cože co? Koukl jsem si video ješte jednou a pak mi to došlo. To fb upozornení jsem ji vůbec nevšiml. Musel jsem jít s našima prič takže jsem jí nemohl odepsat. Bude naštvaná? Skazil jsem to! Honilo jse mi hlavou.Na další den
Vstal jsem bez problémů ale včera jsem Lauře nestihl odepsat takže jí píšu teď.
M: Čau, včera jsem nemohl. Já si tebe tehdy nevšimnul. Dišlo mi to až teď. Promiň.Pohled LAURI ...
Vzbudilo mě cinknutí msg.
Píše mi MaTTem.M: Promiň.
L: Neva :)
M: ahoj... Vážne ?
L: čau :D a jo. V poho. Taky se mi to stává
M: Ok. Dík.
L: Měla by jsem už vstát co?
M: Já tě vzbudil?!
L: V podstatě ... Jo. Ale mám alespoň živí budík že jo. Alespoň nezaspím snídani.
M: Jo no a sory. Takže vstávat a cvičit! ;D ;P
L: Vždiť už jdu. Tak čauko.
M: Čus :3
ČTEŠ
MaTTem & Me [ lovestory ] { DOKONČENO }
RomanceKdyš to čtete tak je možný že jsi myslýte že jsem " zamilovaná " do MaTTema nebo že se mi líbí. Pravda je že nápad na to psát příbeh na wattpad mi přišel v SOBOTU o 01:00 v noci. Neříkam přesne. Je to proste něco co mě napadlo úplne náhodne a kdyš t...