Část 11.

131 3 0
                                    

Týden utekl jako voda a já mohu domu. Dostal jsem berle a tak jsem si musela na ne zvyknout. Je to dost nepohodlný ale ty nohy ještě nemohu moc zatěžovat. Eliot za mnou chodil vždy po práci a byl tu se mnou až do pozdních hodin. Kelly,Sam,Rey a Dan ti u byly dvakrát. Maji moc práce s nějakým případem tak musí makat vice. Lisa tu byly jednou a to když jsem se probudila. Bylo mi to docela lito ze za mnou nebyla s ostatními,ale co je to se moje šéfova a ti s lidmi co mají pod sebou moc nebaví. Měla abych si zvyknout. Ema se mi porad omlouvala ze mi to neměla říkat a ze kdyby to neřekla nebyla bych tu. No spoustu věci by nebylo. A to by možná bylo horši nebo ne.

Vstala jsem a pomalu s berlami jsem došla do koupelny co je u pokoje. Umyla jsem se a vyčistila zuby. Oblékla jsem se do věcí co jsem si včera nachystala(viz obrázek) a na hlavě udělala culík.

 Oblékla jsem se do věcí co jsem si včera nachystala(viz obrázek) a na hlavě udělala culík

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Hotová?"ozvalo se od dveří.

,,Jo. Jen čekám na odvoz." a zapnula tašku s věcmi.

,,Promiň,byl provoz a taky jsem se zdržel s mamkou."řekl a přišel mě obejmout.

,,Do nevadí.Hlavně že jsi tu a nezapomněl si."usmála jsem se na něho.

,,Jdeme?"vzal mi tašku a šel ke dveřím.

,,Jo."usmála jsem se a pomalu šla ke dveřím.Jsem tak strašně ráda že mohu od sud vypadnout.Oba jsme nastoupily do výtahu který nás rovnou zavezl do garáží.Nasedli jsem do Eliotova auta Audi q7.

Berle jsem dala taky dozadu s taškou a opatrně si šla sednout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Berle jsem dala taky dozadu s taškou a opatrně si šla sednout.Za kurtovala jsem se a koukla na Eliota který nasedal do auta.

,,Domů?"zeptal se mě a povzbudivě mě chytil za ruku.

,,Domů."zmáčkla jsem mu ji taky a usmála jsem se na něho.Hlavu jsem položila na okénko a díval se ven.Hodně se toho mezi námi změnilo.Není odtažitý jako na začátku  a nebojí se mě vzít ani za ruku. Moje city se k němu za tu dobu objevily a zvětšily do neskutečných rozměrů.Občas mám chuť ho políbit ale vždy se zkrotím. Nechci být jen jeho kamarádka,chci být něco víc.To ale v tomhle povolání je riskantní.Nikdy nevíš co se stane.A navíc nechci aby se staral o mně věčně. Ani jsem si nevšimla že jsme přijeli před dům a auto zastavilo.

Princezna z 16.stoletíKde žijí příběhy. Začni objevovat